Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Wymiany klimatyzatorów w budynku przy Placu Zwycięstwa 1 oraz Placu Zwycięstwa 3 w Słupsku

data wystawienia: 10.06.2009 14:55
status: zamknięte



ZAPROSZENIE

DO SKŁADANIA OFERT

W związku z koniecznością udzielenia przez Gminę Miejską Słupsk zamówienia publicznego dotyczącego ”Wymiany klimatyzatorów w budynku przy Placu Zwycięstwa 1 oraz Placu Zwycięstwa 3 w Słupsku”, zapraszamy do złożenia oferty cenowej.

Zakres prac obejmuje:
1.
Sklimatyzownie trzech pomieszczeń biurowych w budynku przy Placu Zwyciestwa 1 w Słupsku - klimatyzatorem typu TRIAL-INWERTER 3 x 2,6 kW mocy chłodniczej:

1.1.- demontaż starych klimatyzatorów,

1.2.- montaż nowych urządzeń zewnętrznych na dachu budynku w miejscu wskazanych przez
Zamawiającego,

1.2.- wykonanie instalacji pomiędzy urządzeniami zewnętrznymi, a wewnetrznymi–3 x 24 mb,

1.3.- przełożenie istniejacych kanałów klimatyzacyjnych,

1.4.- wykonanie instalacji zasilającej system klimatyzacyjny.

2. Wymiana klimatyzatora w USC Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3:

2.1.- demontaż starej instalacji klimatyzavyjnej typu SPLIT – 2 szt,

2.2.- montaż klimatyzacji ścienno-przysufitowej typu INVERTER–7,1 kW mocy chłodniczej–2 szt,

2.3.- roboty ogółnobudowlane ( przebicia, uzupełnienia ścian I tynków, moalowanie tynków)

3. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.


Przewidywany termin realizacji robót: do 15 lipca 2009r.


Szczegółowych informacji w w/w zakresie udziela Pani Haliny Subocz, tel.: (0-59) 84-88-408, pokój 309 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.


Ofertę wraz z oświadczeniami prosimy złożyć w Sekretariacie Wydziału Administracyjnego (pokój nr 303) Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3,
w terminie do dnia 19.06.2009 r. do godz.12:00.
W załączeniu :

Druki oświadczenia z art.22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych.























Pieczęć firmowa Wykonawcy







Oświadczenie o niepodleganiu

wykluczeniu z postępowania

(art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych)




Nazwa Wykonawcy: .....................................................................................................



Adres Wykonawcy: .......................................................................................................



Nr tel . .......................................... Nr fax. .............................................................




Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ).

















.....................................................................

podpis

upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy





.................................., dnia ................................











Pieczęć firmowa Wykonawcy





Oświadczenie

w trybie art. 22 ust. 1

ustawy - Prawo zamówień publicznych





Nazwa Wykonawcy: .............................................................................................................


..............................................................................................................................


Adres Wykonawcy: ................................................................................................................


................................................................................................................................



Nr tel. ............................................. Nr fax. .....................................................




Oświadczamy że:


1 Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2 Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym

i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3 Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.






..................................................................................

Podpis

upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy



...................................., dnia ...................................





Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracj
Data wytworzenia:
10 czerwca 2009
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
10 czerwca 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek