Obwieszczenie - wezwanie do udziału w postępowaniu administracyjnym w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycjo polegającej na budowie garażu przy ul. Grażyny spadkobierców zmarłego właściciela działki nr 365 obr. 7
status: zamknięte
OBWIESZCZENIE
W nawiązaniu do przepisów art. 30 § 4 i 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t: Dz.U. Z 2000r. Nr 98, poz. 1071, z późniejszymi zmianami)
w z y w a m
do udziału w postępowaniu administracyjnym w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie garażu murowanego na terenie przy ul. Grażyny w Słupsku, na działce nr 38/15 w obrębie 7 oraz działce nr 53/1 w obrębie 9.
następujące osoby w kolejności jak niżej:
- spadkobierców zmarłego właściciela nieruchomości położonej przy ul. Grażyny, działka nr 365 w obrębie. 7 , lub
- osoby sprawujące faktyczny zarząd majątkiem masy spadkowej
Oczekuję na osobiste lub pisemne zgłoszenie się tych osób w siedzibie Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Słupsku, Mały Ratusz, pokój nr 104 w terminie 14 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do wiadomości publicznej
Oznaczenie stron postępowania:
1. Zenon Redmann,
2. Siehankiewicz Piotr i Krystyna
3. spadkobiercy zmarłego właściciela działki nr 365 w obrębie 7 położonej przy ul. Grażyny w Słupsku lub osoby sprawujące faktyczny zarząd majątkowy masy spadkowej
- Podmiot publikujący:
- Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
- Informację wytworzył:
- Grażyna Kowlaska - Dyrektor Wydziału Urbanistyki i Architektury
- Data wytworzenia:
- 18 czerwca 2009
- Informację opublikował:
- Anna Pierzchała
- Data publikacji:
- 24 czerwca 2009