Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenie - wezwanie do udziału w postępowaniu administracyjnym w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycjo polegającej na budowie garażu przy ul. Grażyny spadkobierców zmarłego właściciela działki nr 365 obr. 7

data wystawienia: 19.06.2009 13:19
status: zamknięte

OBWIESZCZENIE


W nawiązaniu do przepisów art. 30 § 4 i 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t: Dz.U. Z 2000r. Nr 98, poz. 1071, z późniejszymi zmianami)


w z y w a m


do udziału w postępowaniu administracyjnym w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie garażu murowanego na terenie przy ul. Grażyny w Słupsku, na działce nr 38/15 w obrębie 7 oraz działce nr 53/1 w obrębie 9.


następujące osoby w kolejności jak niżej:


- spadkobierców zmarłego właściciela nieruchomości położonej przy ul. Grażyny, działka nr 365 w obrębie. 7 , lub

- osoby sprawujące faktyczny zarząd majątkiem masy spadkowej


Oczekuję na osobiste lub pisemne zgłoszenie się tych osób w siedzibie Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Słupsku, Mały Ratusz, pokój nr 104 w terminie 14 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do wiadomości publicznej



Oznaczenie stron postępowania:

1. Zenon Redmann,

2. Siehankiewicz Piotr i Krystyna

3. spadkobiercy zmarłego właściciela działki nr 365 w obrębie 7 położonej przy ul. Grażyny w Słupsku lub osoby sprawujące faktyczny zarząd majątkowy masy spadkowej


Podmiot publikujący:
Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Informację wytworzył:
Grażyna Kowlaska - Dyrektor Wydziału Urbanistyki i Architektury
Data wytworzenia:
18 czerwca 2009
Informację opublikował:
Anna Pierzchała
Data publikacji:
24 czerwca 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek