Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert dotyczących opracowania wniosku w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko dla projektu “Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku”

data wystawienia: 7.08.2009 15:42
status: zamknięte

Słupsk, 7 sierpnia 2009 roku

Zaproszenie do składania ofert

Niniejszym zapraszamy do składania ofert dotyczących opracowania wniosku w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko dla projektu “Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku”.

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Rozwoju Miasta

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel./fax (059) 8488 304

e-mail: j.pluta@um.slupsk.pl

Osoba do kontaktu: Justyna Pluta,

Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy

Wydziału Rozwoju Miasta

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Opracowanie wniosku w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko dla projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku”, planowanego do dofinansowanie w ramach działania 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.

Wniosek powinien zostać sporządzony zgodnie z:

  • art. 71 i 73 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 roku Nr 199 poz. 1227 ze zm.);
  • Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych z dnia 05 maja 2009 r. znak MMR/H/16/3/05/09, opublikowanymi w Monitorze Polskim z dnia 28 maja 2009 r. Nr 32, poz 476, zgodnie z którymi zaleca się przeprowadzenie w uzasadnionych sytuacjach procedury screeningu w przypadku planowanych inwestycji, które znajdują się poniżej dolnych progów określonych w § 3 wyżej cytowanego rozporządzenia.

3. Termin składania ofert:

18.08.2009 r.

4. Termin wykonania zamówienia:

3.09.2009 r.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko powinien uwzględniać zapisy dokumentacji technicznej opracowanej dla przedsięwzięcia oraz sugestie Zamawiającego. O wyborze oferty decydować będzie cena oraz dotychczasowe doświadczenie w przygotowywaniu podobnych dokumentów.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź - Sproketowski Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
7 sierpnia 2009
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
10 sierpnia 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek