Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert dotyczących aktualizacji studium wykonalności projektu pn. "Budowa Parku Wodnego Centrum Rekreacji, Sportu i Rehabilitacji w Słupsku"

data wystawienia: 9.09.2009 12:34
status: zamknięte

Zaproszenie do składania ofert

Niniejszym zapraszamy do składania ofert dotyczących wykonania aktualizacji studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Parku Wodnego Centrum Rekreacji, Sportu i Rehabilitacji w Słupsku”, planowanego do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, poddziałanie 3.2.2 Inwestycje zwiększające potencjał rozwojowy miast.

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Rozwoju Miasta

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

Osoba do kontaktu: Justyna Pluta, Kierownik Referatu Pozyskiwania Funduszy


Wydziału Rozwoju Miasta

e-mail: j.pluta@um.slupsk.pl

tel./fax (059) 8488 304

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Wykonanie aktualizacji studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego „Budowa Parku Wodnego Centrum Rekreacji, Sportu i Rehabilitacji w Słupsku” planowanego do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, poddziałanie 3.2.2. Inwestycje zwiększające potencjał rozwojowy miast. Studium wykonalności powinno być sporządzone zgodnie z wytycznymi do studiów wykonalności dla projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, zawartymi w Przewodniku Beneficjenta RPO WP 2007-2013. Aktualizacja dotyczyć będzie zmniejszenia wartości inwestycji oraz zakresu rzeczowego przedsięwzięcia oraz stanowić będzie podstawę negocjacji z Zarządem Województwa Pomorskiego.

3. Termin składania ofert:

16.09.2009 r.

4. Termin wykonania zamówienia:

16.10.2009 r.


5. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Studium wykonalności powinno być sporządzone zgodnie z wytycznymi do SW zawartymi w Przewodniku Beneficjenta RPO WP 2007-2013, zaktualizowanym programem funkcjonalno – użytkowym i wartością kosztorysową inwestycji oraz sugestiami Zamawiającego. Zamawiający dysponuje opracowaną na przełomie kwietnia-lipca 2009 r. dokumentacją dotyczącą ww. zadania inwestycyjnego tj. studium wykonalności, wnioskiem aplikacyjnym. W chwili obecnej trwają prace nad aktualizacją programu funkcjonalno – użytkowego oraz wartości kosztorysowej przedsięwzięcia. O wyborze oferty decydować będzie cena oraz dotychczasowe doświadczenie w przygotowywaniu podobnych dokumentów.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź - Sproketowski Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
9 września 2009
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
9 września 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek