Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Organizacja imprezy "Mikołajki, kiermasz świąteczny i szopka bożonarodzeniowa.

data wystawienia: 19.10.2009 10:56
status: zamknięte



Specyfikacja do konkursu ofert w związku z organizacją imprezy

Mikołajki, kiermasz świąteczny i szopka bożonarodzeniowa”



Zamawiający – Gmina Miejska Słupsk - zaprasza do złożenia ofert na organizację imprezy

„ Mikołajki, kiermasz świąteczny i szopka bożonarodzeniowa”, która obejmuje:


1. Przygotowanie i organizacja imprezy „Mikołajki” w dniu 06 grudnia 2009 roku na

Placu Zwycięstwa w Słupsku w godzinach 16.00 – 19.00

          • prowadzenie,

          • zabezpieczenie logistyczne (scena, oświetlenie, nagłośnienie),

          • przygotowanie i realizacja programu artystycznego dla dzieci ( gry i konkursy z Mikołajem),

            z uwzględnieniem zapalenia lampek na choince przez Prezydenta Miasta Słupska,

          • przygotowanie drobnych upominków w ilości min. 500 szt.


2. Urządzenie szopki bożonarodzeniowej i kiermaszu świątecznego w dniach od 14 do 28 grudnia 2009 roku na Placu. Zwycięstwa :

- zaprojektowanie, przygotowanie montaż i demontaż szopki bożonarodzeniowej ( dołączyć do oferty wizualizację projektu), wykonanej z drewna, krytej dachówką lub strzechą, z urządzoną wewnątrz stajenką wyposażoną w komplet figur Świętej Rodziny , ściennymi malowidłami artystycznymi nawiązującymi do przybycia Trzech Króli i pasterzy, zagroda dla zwierząt z żywymi zwierzętami w boksach ,

- utrzymanie zwierząt w zagrodach zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt z dnia 21.08.1997 roku (Dz. U. Z dn. 23 września 1997 roku) ,

- zachowanie stosownego wystroju odpowiadającego charakterowi Świąt Bożego Narodzenia, w tym umieszczenie na stajence Gwiazdy Betlejemskiej , zabezpieczenie mechanicznej muzyki z kolendami podczas trwania kiermaszu,

- godziny otwarcia kiermaszu 10.00 – 20.00 ,

- ustawienie choinek udekorowanych świątecznym oświetleniem (sznury kolorowych lampek) ,

- zaprojektowanie, przygotowanie straganów kupieckich (min. 12 szt.) z przeznaczeniem na handel, wygląd odpowiadający charakterowi świąt, usytuowanych w pobliżu szopki (do oferty dołączyć wizualizację projektu),

- zapewnienie stałego zaopatrzenia w produkty spożywcze i przemysłowe podczas otwarcia straganu, stosownych do charakteru świąt (ryby, kapusta kiszona, pierogi, grzyby, uszka, barszcz, smalec, powidła, suszone owoce, wędliny domowego wyrobu, piwo i wino grzane, potrawy grillowe, ozdoby świąteczne i akcesoria pirotechniczne),

- utrzymanie na terenie szopki i straganu ładu i porządku ,

- całodobowy nadzór nad szopką i straganami ,

- rozbiórka, sprzątanie oraz transport szopki oraz straganu w dniu 28.12.2009 ,

- zabezpieczenie toalet przenośnych i ich serwis ,

- uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i koncesji na prowadzenie handlu ,

- przygotowanie darmowej degustacji potraw świątecznych w dn. 23.12.2009 ,

- zapewnienie programu artystycznego odpowiadającego charakterowi świąt w dniach 19,20 i 23 grudnia 2009 roku.


Zamawiający zapewnia:

  • miejsce pod organizację imprezy,

  • uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego (Plac Zwycięstwa),

  • zasilanie w energię elektryczną ,

  • wygrodzenie Placu Zwycięstwa.


Składający ofertę zobowiązany jest do :


  1. przedłożenia szczegółowego programu artystycznego w trakcie imprezy „Mikołajki”, jak

    i podczas trwania kiermaszu i szopki,

  2. przedłożenia wizualizacji projektu kiermaszu i szopki wraz z ich wielkością oraz ze

    szczegółowym opisem materiałów, z jakich zostaną wykonane,

  3. przedłożenia wykazu dotychczas organizowanych przez siebie imprez w ciągu ostatnich

    3 lat, potwierdzonych stosownymi referencjami ,

  4. przedłożenia oferty cenowej.


Przy wyborze oferty Zamawiający będzie oprócz oferowanej ceny brał pod uwagę zaproponowany program artystyczny, jak i wartość estetyczną całego projektu.

Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do wpłacenia na konto Urzędu Miejskiego w Słupsku kaucji zwrotnej w wysokości 15.000.


Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pok. 100 do dnia 28 października 2009r. do godz. 15.00.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Przemysław Namysłowski - Dyrektor Biura Promocji i Integracji Europejskiej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
14 października 2009
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
19 października 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek