Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenie w sprawie decyzji -Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku"

data wystawienia: 6.11.2009 13:07
status: zamknięte

Słupsk, dnia 06.11.2009 roku


GKMiOŚ-RKŚ-VI.7625-51/09

O B W I E S Z C Z E N I E




Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) oraz art. 10, art. 61 § 4, i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z 2000 r. z późniejszymi zmianami) z a w i a d a m i a s i ę, że w dniu 06.11.2009 r. została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku" - w związku prowadzonym postępowaniem na wniosek Pana Janusza Sobolewskiego Zastępcy Dyrektora Wydziału Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Słupsku z siedzibą przy Pl. Zwycięstwa 3.


Z treścią ww. decyzji można zapoznać się w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Słupsku – przy Placu Zwycięstwa 3, pokój 219.

Stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku za pośrednictwem Prezydenta Miasta Słupska w terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia.


Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Data publikacji zawiadomienia stanowi datę ogłoszenia.



Niniejsze zawiadomienie zamieszcza się:


  1. na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku,

  2. w miejscu planowanego przedsięwzięcia.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Anna Grabuszyńska Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
6 listopada 2009
Informację opublikował:
Jakub Drożdż
Data publikacji:
6 listopada 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek