Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie o postepowaniu w sprawie wydania decyzji o srodowiskowych uwarunkowaniach - rozbudowa Centrum Handlowego JANTAR przy ul. Szczecinskiej 58 w Słupsku

data wystawienia: 20.11.2009 13:07
status: zamknięte


PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA


działając na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.)

z a w i a d a m i a


o zamieszczeniu pod numerem 54/A/2009 w publicznie dostępnym wykazie danych o wnioskach o wydanie decyzji, wniosku MAYLAND REAL ESTATE Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 427, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie Centrum Handlowego „JANTAR”, zlokalizowanego przy ul. Szczecińskiej 58 w Słupsku.


Raport oddziaływania na środowisko dla w/w przedsięwzięcia zamieszczono pod nr 72/E/2009 w publicznie dostępnym wykazie danych o raportach.


Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w przedmiotowym postępowaniu prowadzonym z udziałem społeczeństwa, w terminie 21 dni od daty podania do publicznej wiadomości, tj. do dnia 11.12.2009 roku.


Uwagi i wnioski można składać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska (pokój nr 219).

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Małgorzata Czarnowska
Data wytworzenia:
20 listopada 2009
Informację opublikował:
Małgorzata Czarnowska
Data publikacji:
20 listopada 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek