Dyrektor Zarządu Infrastruktury Miejskiej
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko pracy: Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej
w wymiarze etatu: pełnym
W ZARZĄDZIE INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ
UL. PRZEMYSŁOWA 73, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku zastrzega, że z wybranym w wyniku naboru kandydatem, zamiast umowy o pracę na na czas określony, może zawrzeć umowę o pracę na okres próbny.
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe techniczne;
-
co najmniej 5-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej;
-
doświadczenie w prowadzeniu inwestycji;
-
znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym;
-
znajomość polityki zarządzania mobilnością w kontekście inteligentnych technologii zarządzania miastem (Smart City);
-
posiadanie umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania jednostką budżetową (ocena na podstawie przedstawionej przez kandydata koncepcji funkcjonowania Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku) – w wersji papierowej i multimedialnej;
-
prawo jazdy kategorii B;
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
Jednocześnie osoba zatrudniona na powyższym stanowisku nie może:
-
być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego, o ile nie została zgłoszona do objęcia takich stanowisk przez jednostki samorządu terytorialnego;
-
być zatrudniona lub wykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywołać podejrzenie o ich stronniczość lub interesowność;
-
być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółdzielni, z wyjątkiem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej;
-
być członkiem zarządu fundacji prowadzącej działalność gospodarczą;
-
posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10 % akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej ze spółek;
-
prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem w prowadzeniu takiej działalności; nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego.
Kandydat zobowiązany jest przedstawić koncepcję funkcjonowania Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w formie papierowej i multimedialnej. Dopuszcza się możliwość udziału obserwatorów w pracach Komisji Rekrutacyjnej na etapie prezentacji koncepcji.
-
mile widziane studia w zakresie: komunikacji, transportu, budownictwa lądowego, energetyki;
-
mile widziane studia podyplomowe w zakresie zarządzania;
-
mile widziana znajomość języka obcego: język angielski lub język niemiecki w stopniu komunikatywnym;
-
wiedza w zakresie administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego;
-
doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
predyspozycje i zdolności menedżerskie;
-
odporność na stres;
-
dobra organizacja pracy;
-
wysoka kultura osobista;
-
obowiązkowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
-
umiejętność argumentowania, komunikatywność.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Kierowanie pracą podległych pracowników oraz realizacja zadań ujętych w statucie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
Ważniejsze zadania:
-
realizacja celów i zadań ujętych w statucie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (uchwała nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011 r.);
-
wykonywanie analiz i wskazywanie propozycji działań podnoszących efektywność realizowanych zadań;
-
podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia kosztów bieżących;
-
kierowanie bieżącymi sprawami Zarządu;
-
opracowywanie rocznych planów działalności Zarządu;
-
opracowywanie rocznych planów finansowych;
-
wykonywanie zadań zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i finansach publicznych;
-
opracowywanie rocznych planów inwestycji i remontów;
-
wykonywanie obowiązków z zakresu prawa pracy wobec pracowników Zarządu;
-
ustalanie organizacji wewnętrznej oraz systemu kontroli wewnętrznej;
-
realizacja zadań z zakresu Wieloletniej Prognozy Finansowej (WPF) i polityki transportowej Miasta;
-
podejmowanie decyzji, zgodnie z obowiązującymi przepisami dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Miasta w obszarze objętym działalnością ZIM.
-
Warunki pracy na stanowisku:
-
odporność na stres;
-
wysiłek umysłowy;
-
zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny;
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem (do pobrania na str. bip);
-
oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania na str. bip);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2);
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego, ;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dokumentu poświadczającego znajomość języka obcego;
-
zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy;
-
w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 5 lat - kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności tj. odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
koncepcja funkcjonowania Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w formie papierowej i multimedialnej.
-
Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
-
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
-
Dopuszcza się udział obserwatorów w pracach Komisji Rekrutacyjnej, na etapie prezentacji koncepcji funkcjonowania Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w formie papierowej i multimedialnej **.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku”, w terminie do dnia 01.06.2016 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.umslupsk.oitbd.pl/) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Referacie Kadr Wydziału Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Referacie Kadr.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 5,6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
Informuję, że w wyniku naboru na w/w. stanowisko, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata:
Prezydent Miasta Słupska zakończył procedurę naboru, bez wybierania kandydata na stanowisko, którego nabór dotyczy.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Pan Robet Biedroń - Prezyden Miasta Słupskasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 12 maja 2016
- Informację opublikował:
- Małgorzata Przybyła
- Data publikacji:
- 23 czerwca 2016