Stanowisko ds. współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta w Wydziale Polityki Mieszkaniowej
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko pracy ds. współpracy ze wspólnotami
mieszkaniowymi z udziałem Miasta w Wydziale Polityki Mieszkaniowej
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
1. Wymagania niezbędne:-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe z zakresu zarządzania, wyższe z zakresu zarządzania nieruchomościami lub dowolne wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami;
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. z 2007r. Nr 13, poz. 82).
2. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub w podmiotach zarządzających wspólnotami mieszkaniowymi;
-
znajomość zagadnień lub doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi;
-
mile widziane jest posiadanie licencji zarządcy nieruchomości;
-
znajomość przepisów:
- ustawa o własności lokali;
- ustawa o gospodarce nieruchomościami;
- ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego;
- Kodeks cywilny;
- ustawy o ochronie danych osobowych;
- ustawy o samorządzie gminnym;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego;
-
komunikatywność;
-
kreatywność;
-
dobra organizacja pracy własnej;
-
umiejętność argumentowania;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących współpracy ze Wspólnotami Mieszkaniowymi z udziałem Miasta.
Ważniejsze zadania:
-
współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych z udziałem Miasta;
-
opiniowanie oraz podpisywanie (w zakresie posiadanego pełnomocnictwa) uchwał podejmowanych przez wspólnoty z udziałem Miasta;
-
prowadzenie spraw dotyczących wspólnot mieszkaniowych, a także udzielanie odpowiedzi na skargi i zapytania właścicieli lokali;
-
prowadzenie ewidencji Wspólnot Mieszkaniowych i bieżąca aktualizacja udziałów Miasta we wspólnotach w związku ze sprzedażą lokali komunalnych;
-
udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, w których Miasto jest jednym ze współwłaścicieli;
-
nadzór na prawidłowością realizacji zadań Zarządcy we Wspólnotach Mieszkaniowych z udziałem Miasta.
4. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
5. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
7.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta w Wydziale Polityki Mieszkaniowej”, w terminie do dnia 10 października 2016 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Referacie Kadr Wydziału Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Referacie Kadr.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,78 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko wybrano kandydatkę, która uzyskała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej drugą lokatę tj.: Pani Anna Tomicka, zam. Słupsk.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydat zrezygnowały z podjęcia zatrudnienia na stanowisku ds. współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta w Wydziale Polityki Mieszkaniowej. W związku z powyższym Komisja Rekrutacyjna dokonała kolejnego wyboru kandydata Pani Anny Tomickiej, która w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej zgodnie z kryterium punktowym, uzyskała drugą lokatę otrzymując 25 punktów na 30 możliwych punktów do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Edyta Kostarczyk - Dyrektor Wydziału Zarzadzania Kadrami
- Data wytworzenia:
- 28 września 2016
- Informację opublikował:
- Małgorzata Jereczek
- Data publikacji:
- 10 listopada 2016