stanowisko ds. wymiaru i kontroli podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego osób fizycznych w Referacie Podatków Lokalnych w Wydziale Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy:
ds. wymiaru i kontroli podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego osób fizycznych
w Referacie Podatków Lokalnych
w Wydziale Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe lub średnie;
-
minimum 3-letni staż pracy;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość ustaw:
-
z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa;
-
z dnia 12 stycznia o podatkach i opłatach lokalnych;
-
z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym;
-
z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym;
-
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
-
praca w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana;
-
znajomość języków obcych mile widziana;
-
łatwość komunikacji;
-
umiejętność argumentowania;
-
kreatywność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
wysoka odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych.
-
prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji;
-
prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych;
-
przechowywanie i archiwizowanie dokumentów;
-
prawidłowa obsługa podatników;
-
przygotowywanie zaświadczeń w tym o pomocy publicznej de minimis;
-
przeprowadzanie kontroli podatkowych;
-
rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru wymienionych podatków;
-
przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego;
-
podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania.
Ważniejsze zadania:
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych.
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„ Nabór na stanowisko ds. wymiaru i kontroli podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego osób fizycznych w Referacie Podatków Lokalnych Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami” w terminie do 26 marca 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,17 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. wymiaru i kontroli podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego osób fizycznych
w Referacie Podatków Lokalnych
w Wydziale Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko został wybrany Pan Waldemar Knychała
zamieszkały w Słupsku
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym. Pan Waldemar Knychała uzyskał najwyższą liczbę punktów tj. 25 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 13 marca 2018
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 12 kwietnia 2018