stanowisko ds. księgowości i sprawozdawczości w Referacie Rachunkowości Budżetowej Miasta w Wydziale Budżetu Miasta
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. księgowości i sprawozdawczości
w Referacie Rachunkowości Budżetowej Miasta
w Wydziale Budżetu Miasta
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne z 3- letnim stażem pracy;
-
dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego;
-
znajomość przepisów:
1) Ustawy o finansach publicznych;
2) Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;
3) rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
4) rozporządzenia w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego - mile widziana;
-
odpowiedzialność;
-
zaangażowanie;
-
łatwość komunikacji;
-
umiejętność argumentowania;
-
dyspozycyjność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50), analizę finansową otrzymywanych sprawozdań jednostkowych, sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27), przekazywanie sprawozdawczości zbiorczej do Regionalnej Izby Obrachunkowej, analizę konta „224” w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych, współpracę przy sporządzaniu zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej, sporządzanie bilansu skonsolidowanego, sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.
Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:
-
sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50);
-
sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27);
-
analiza konta „224” w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych;
-
sporządzanie zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej;
-
sporządzanie bilansu skonsolidowanego;
-
sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących 3- letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. księgowości i sprawozdawczości w Referacie Rachunkowości Budżetowej Miasta w Wydziale Budżetu Miasta”, w terminie do dnia 12 sierpnia 2019 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. księgowości i sprawozdawczości
w Referacie Rachunkowości Budżetowej Miasta w Wydziale Budżetu Miasta
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Agnieszka Żmijewska zamieszkała w Słupsku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Agnieszka Żmijewska uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 25 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Monika Dymczak Kierownik Referatu ZKO
- Data wytworzenia:
- 29 lipca 2019
- Informację opublikował:
- Paula Chromczuk
- Data publikacji:
- 23 sierpnia 2019