stanowisko Zastępca Dyrektora w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
Zastępca Dyrektora
w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe magisterskie;
-
znajomość obsługi komputera;
-
co najmniej 5-letni staż pracy,
-
co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu/koordynowaniu pracą zespołu;
-
znajomość przepisów:
1) Kodeksu postępowania administracyjnego,
2) ustawy o samorządzie gminnym,
3) ustawy o samorządzie powiatowym,
4) ustawy o zdrowiu publicznym,
5) ustawy o pomocy społecznej,
6) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
II. Wymagania dodatkowe:
-
preferowane wykształcenie wyższe z zakresu zdrowia publicznego;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu komunikatywnym;
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego;
-
komunikatywność, wysoka kultura osobista, kreatywność, otwartość na innowacyjne działania;
-
dobra organizacja pracy i umiejętność kierowania pracą zespołu;
-
umiejętność określania priorytetów;
-
umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu;
-
umiejętność podejmowania decyzji.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór i koordynację zadań należących do kompetencji Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Ważniejsze zadania:
-
nadzór i koordynacja pracy w zakresie ochrony zdrowia;
-
nadzór i koordynacja pracy w zakresie polityki społecznej;
-
nadzór i koordynacja nad przygotowywaniem wszelkiej dokumentacji na etapie m. in. projektowania budżetu, sprawozdania z wykonania budżetu, do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami Wydziału;
-
nadzór i koordynacja pracy nad przygotowywaniem projektów aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej i Komisji;
-
podejmowanie współpracy Wydziału z jednostkami Urzędu, podmiotami zewnętrznymi, organizacjami pozarządowymi;
-
nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem obowiązków służbowych pracowników Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych;
-
udzielanie wszechstronnej pomocy pracownikom, w celu przygotowania ich do właściwego wykonywania obowiązków służbowych;
-
wdrażanie i propagowanie na terenie miasta ogólnopolskich i regionalnych programów z zakresu ochrony zdrowia i polityki społecznej;
-
podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację projektów dotyczących zdrowia i polityki społecznej;
-
nadzór i monitorowanie zadań realizowanych przez jednostki organizacyjne podległe Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych realizujące zadania w zakresie ochrony zdrowia i polityki społecznej.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
obciążenie psychiczne związane z wykonywaniem zadań na stanowisku decyzyjnym;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany co najmniej 5-letni staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu/koordynowaniu pracą zespołu;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych”, w terminie do dnia 23 marca 2020 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Agnieszka Stępień zamieszkała w Słupsku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym. Pani Agnieszka Stępień uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 25 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka ZKO
- Data wytworzenia:
- 12 marca 2020
- Informację opublikował:
- Monika Dymczak
- Data publikacji:
- 16 kwietnia 2020