stanowisko ds. księgowo-finansowych w Referacie Rachunkowości Budżetowej Miasta w Wydziale Budżetu Miasta
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. księgowo-finansowych
w Referacie Rachunkowości Budżetowej Miasta
w Wydziale Budżetu Miasta
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne;
-
minimum 3-letni staż pracy;
-
znajomość przepisów: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia w sprawie rachunkowości i planu kont jst, rozporządzenia w sprawie klasyfikacji budżetowej dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
II. Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego;
-
odpowiedzialność;
-
zaangażowanie;
-
łatwość komunikacji;
-
umiejętność argumentowania;
-
dyspozycyjność;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
odporność na stres;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą finansowo-księgową budżetu miasta, prowadzeniem ewidencji księgowej kont analitycznych i syntetycznych Organu, sporządzaniem sprawozdań budżetowych z realizacji dochodów Organu, sporządzaniem bilansu z wykonania budżetu Organu i jst, uzgadnianiem sald rachunków bankowych, sporządzaniem sprawozdań z realizacji przychodów i rozchodów, wprowadzaniem do systemu księgowego operacji finansowych dotyczących należności i zobowiązań w celu rozliczenia wyciągów bankowych.
Ważniejsze zadania:
-
obsługa finansowo-księgowa budżetu Miasta polegająca m.in. na dekretowaniu dokumentów, wprowadzaniu do systemu księgowego, sporządzaniu dowodów księgowych, sporządzaniu wydruków oraz sporządzaniu zestawień obrotów i sald;
-
prowadzenie ewidencji księgowej kont analitycznych i syntetycznych Organu;
-
księgowanie i rozliczanie projektów z dofinansowaniem zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej;
-
księgowanie i przepływ środków niewygasających z końcem roku budżetowego;
-
sporządzanie sprawozdań budżetowych z Organu;
-
księgowanie okresu przejściowego w Organie;
-
wyliczanie wolnych środków budżetowych;
-
sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji przychodów i rozchodów;
-
wprowadzanie do systemu księgowego operacji finansowych dotyczących należności i zobowiązań w celu rozliczenia wyciągów bankowych;
-
sporządzanie bilansu z wykonania Organu i jst.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. księgowo-finansowych w Referacie Rachunkowości Budżetowej Miasta w Wydziale Budżetu Miasta”, w terminie do dnia 11 września 2020 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. księgowo-finansowych w Referacie Rachunkowości Budżetowej Miasta w Wydziale Budżetu Miasta
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Lucyna Kawalec zamieszkała w Bruskowie Wielkim.
Uzasadnienie dokonanego wybory:
Komisja rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Lucyna Kawalec uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 30 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 1 września 2020
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 18 września 2020