stanowisko: Kierownik Referatu Zarządzania Mieniem w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
Kierownik Referatu Zarządzania Mieniem
w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
ogólny staż pracy: minimum 4 lata stażu pracy, w tym minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu: gospodarowania nieruchomościami, geodezji i kartografii lub gospodarki przestrzennej;
-
mile widziane doświadczenie w pracy w szeroko rozumianej gospodarce nieruchomościami, w szczególności na stanowisku kierowniczym w tej dziedzinie;
-
mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego;
-
umiejętność „pracy z mapą”;
-
znajomość ustaw i rozporządzeń: ustawa o gospodarce nieruchomościami, kodeks cywilny, kodeks postępowania administracyjnego;
-
dobra znajomość edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego;
-
znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z ww. zakresu.
-
umiejętności interpersonalne: dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu, komunikatywność, sumienność, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, terminowość, dokładność, odpowiedzialność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór i koordynację zadań realizowanych przez Referat Zarządzania Mieniem m.in.:
-
prowadzenia obrotu nieruchomościami miejskimi, które mogą być przedmiotem, zamian i zrzeczenia się, użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, darowizny, aportu;
-
obciążania nieruchomości miejskich ograniczonych prawami rzeczowymi (użytkowanie, służebność, hipoteka);
-
gospodarowania zasobami nieruchomości miejskich (ewidencjonowanie nieruchomości wchodzących do zasobów, zapewnienie wycen tych nieruchomości, sporządzanie planów wykorzystania zasobów);
-
udostępniania zasobu nieruchomości miejskich (wydzierżawianie, wynajmowanie, użyczanie, oddawanie w zarządzanie);
-
wyrażania zgody oraz udzielanie zezwoleń na zajęcie nieruchomości;
-
regulowania stanów prawnych nieruchomości;
-
ujawniania w księgach wieczystych praw i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości.
Ważniejsze zadania:
-
organizowanie, nadzór i kierowanie podległymi stanowiskami;
-
planowanie i wnioskowanie potrzeb rzeczowych i finansowych dla funkcjonowania Referatu;
-
sporządzanie projektów wniosków inwestycyjnych;
-
przegotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na wyceny nieruchomości i prace geodezyjne;
-
współpraca z Z-cą Dyrektora Wydziału oraz kierownikami: Referatu Budżetu, Opłat i Skarbu Państwa, Referatu Sprzedaży Nieruchomości, Referatu Gospodarki Mieszkaniowej;
-
prowadzenie spraw dotyczących praw do nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupsk, które położone są poza granicami administracyjnymi Miasta Słupsk (w tym przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, protokołów, umów, itp.);
-
załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw;
-
prowadzenie rejestrów oraz przygotowywanie sprawozdań, materiałów zbiorczych itp. w zakresie prowadzonych spraw.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany co najmniej 4-letni staż pracy, w tym minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym, lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Zarządzania Mieniem w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami” w terminie do dnia 31 maja 2021 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O ZAKOŃCZENIU PROCEDURY NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Kierownik Referatu Zarządzania Mieniem
w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami
Informuję, że zakończona została procedura naboru bez wybrania kandydata na stanowisko, którego nabór dotyczy.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 18 maja 2021
- Informację opublikował:
- Barbara Sobierańska
- Data publikacji:
- 10 czerwca 2021