stanowisko ds. instytucji kultury i organizacji pozarządowych w Wydziale Kultury
KRYSTYNA DANILECKA - WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. instytucji kultury i organizacji pozarządowych
w Wydziale Kultury
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
minimum roczny staż pracy;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie wyższe o profilu: socjologia, kulturoznawstwo, administracja;
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
-
mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego;
-
znajomość ustaw i rozporządzeń: ustawa o samorządzie, ustawa o organizacji i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawa o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawa o finansach publicznych;
-
mile widziane doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi;
-
mile widziane roczne doświadczenie we współpracy/pracy lub tworzeniu i realizowaniu projektów/wydarzeń kulturalnych.
-
umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, niezbędna zdolność analitycznego myślenia i skrupulatność, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Stanowisko ds. instytucji kultury i organizacji pozarządowych to stanowisko skupiające zadania z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi w ramach udzielanych dotacji z zadaniami wynikającymi z ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej zarówno w aspekcie merytorycznym jak i finansowym. Istotnym aspektem pracy na tym stanowisku jest znajomość specyfiki realizacji projektów kulturalnych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku wykazywać powinna się komunikatywnością z uwagi na częstotliwość kontaktów z pracownikami instytucji kultury jak i organizacji pozarządowych.
Ważniejsze zadania:
-
prowadzenie spraw związanych z otwartymi konkursami ofert z zakresu kultury dla organizacji pozarządowych;
-
prowadzenie spraw związanych z realizacją Budżetu Obywatelskiego w zakresie kultury;
-
prowadzenie spraw dotyczących współpracy z organizacjami pozarządowymi z pominięciem otwartego konkursu ofert;
-
prowadzenie kontroli realizacji zadań zleconych przez Miasto na podstawie ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie;
-
przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu konkursów dla organizacji pozarządowych i Budżetu Obywatelskiego;
-
prowadzenie sprawozdawczości z zakresu środków zewnętrznych pozyskiwanych przez słupskie instytucje kultury;
-
współorganizowanie wydarzeń realizowanych przez Wydział;
-
prowadzenie Rejestru Instytucji Kultury, przygotowywanie wypisów z rejestru;
-
publikacja uchwał w dzienniku urzędowym;
-
obsługa Wydziału w zakresie prowadzenia kontroli zewnętrznych;
-
prowadzenie spraw finansowych związanych z instytucjami kultury oraz przygotowywanie umów na dotacje celowe dla słupskich instytucji kultury;
-
prowadzenie procedur związanych z powoływaniem dyrektorów słupskich instytucji kultury we współpracy z Referatem Zarządzania Kadrami;
-
przygotowanie i przekazanie, na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych do archiwum zakładowego Urzędu Miasta, dokumentów z zakresu realizowanych zadań;
-
prowadzenie dokumentacji z zakresu zapytań i interpelacji Radnych Rady Miasta;
-
wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Wydziału z zakresu działalności Wydziału.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. instytucji kultury i organizacji pozarządowych w Wydziale Kultury”, w terminie do dnia 30 września 2021 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja
o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. instytucji kultury i organizacji pozarządowych w Wydziale Kultury.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 20 września 2021
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 29 października 2021