stanowisko ds. egzekucji łącznej i rozrachunków z wierzycielami w Referacie Egzekucji w Wydziale Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. egzekucji łącznej i rozrachunków z wierzycielami
w Referacie Egzekucji
w Wydziale Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym, administracyjnym lub wyższe;
-
ogólny staż pracy: minimum 1 rok;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość przepisów prawnych:
1) ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
2) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
3) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego;
-
znajomość języków obcych: mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego;
-
umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, zdolności analityczne, skrupulatność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka odporność na stres, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na w/w stanowisku zajmować się będzie dokonywaniem wszelkich rozrachunków organu egzekucyjnego z wierzycielami oraz prowadzeniem spraw dotyczących egzekucji łącznej dłużników.
Ważniejsze zadania:
-
księgowanie wpłat przekazanych na konto organu egzekucyjnego;
-
wprowadzanie i rozliczanie wyciągów bankowych;
-
sporządzanie przelewów w celu rozliczeń wyegzekwowanych należności;
-
obsługa dokumentacji finansowej Referatu Egzekucji;
-
pozyskiwanie danych niezbędnych do ustalenia majątków dłużników;
-
sporządzanie adnotacji ADN-1 i dokonywanie doręczeń spraw egzekucyjnych z użyciem środków komunikacji elektronicznej;
-
pisemne monitorowanie egzekucji łącznej (zabiegów) prowadzonej przez Prezydenta Miasta Słupska oraz egzekucji łącznej przekazanej do prowadzenia przez inne organy egzekucyjne;
-
podział kwot uzyskanych w egzekucji łącznej;
-
przygotowanie odpowiedzi w sprawie prowadzonych postępowań egzekucyjnych oraz odwołań, skarg i zażaleń dłużników.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku bez wind i na terenie miasta;
-
obciążenie psychiczne związane z wykonywaniem zadań.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. egzekucji łącznej i rozrachunków z wierzycielami w Referacie Egzekucji
w Wydziale Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami”, w terminie do dnia 19 listopada 2021 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. egzekucji łącznej i rozrachunków z wierzycielami w Referacie Egzekucji w Wydziale Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami
W związku z rezygnacją z zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Słupsku Pani Agnieszki Orlikowskiej, na podstawie § 12 punkt 4 Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Słupsku oraz na wolne stanowiska dyrektorów (kierowników) miejskich jednostek organizacyjnych zatrudnianych na podstawie umowy o pracę (zarządzenie Nr 144/ZK/2016 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 1 marca 2016 r.) zatrudnieniu podlega kandydat, który uzyskał kolejny najwyższy wynik w naborze, tj.: Pani Patrycja Żukowska, zamieszkała w Sławsku.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 8 listopada 2021
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 20 stycznia 2022