stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami ekonomii społecznej w zakresie profilaktyki uzależnień w Referacie Polityki Społecznej Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami ekonomii społecznej
w zakresie profilaktyki uzależnień w Referacie Polityki Społecznej
w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
znajomość obsługi komputera;
-
znajomość przepisów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;
-
ogólny staż pracy: minimum 1 rok;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie z zakresu nauk społecznych;
-
mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień;
-
mile widziana praca w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego;
-
umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
stanowisko do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami ekonomii społecznej w zakresie profilaktyki uzależnień.
Ważniejsze zadania:
-
inicjowanie, koordynowanie oraz nadzorowanie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom, ze szczególnym uwzględnieniem działań wśród dzieci i młodzieży, w tym prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych, a także działań na rzecz dożywiania dzieci uczestniczących w pozalekcyjnych programach opiekuńczo-wychowawczych i socjoterapeutycznych;
-
realizacja programów edukacyjnych i profilaktycznych w zakresie profilaktyki uzależnień z uwzględnieniem grupy odbiorców i rodzaju przekazywanego oddziaływania (profilaktyka uniwersalna, selektywna, wskazująca);
-
koordynowanie współpracy pomiędzy Miastem Słupsk, a organizacjami pozarządowymi w zakresie profilaktyki uzależnień;
-
prowadzenie otwartych konkursów ofert z zakresu profilaktyki uzależnień;
-
inicjowanie, koordynowanie i nadzór organizowanych przez Stowarzyszenia kampanii społecznych w zakresie profilaktyki uzależnień;
-
prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją planu budżetu oraz rejestru wydatków w zakresie zadań realizowanych w ramach gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień;
-
współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień;
-
analiza danych statystycznych w obszarze uzależnień wśród dzieci, młodzieży i osób dorosłych zamieszkujących w Słupsku pod kątem zasadności wdrażania i realizacji programów edukacyjno-profilaktycznych;
-
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych przez organizacje pozarządowe programów informacyjno-edukacyjnych dotyczących profilaktyki uzależnień;
-
prowadzenie kontroli merytoryczno-finansowych zadań publicznych realizowanych przez organizacje pozarządowe.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami ekonomii społecznej w zakresie profilaktyki uzależnień w Referacie Polityki Społecznej w Wydziale Zdrowia”, w terminie do dnia 19 sierpnia 2022 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami ekonomii społecznej w zakresie profilaktyki uzależnień w Referacie Polityki Społecznej w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych.Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Anna Milewczyk zamieszkała w Słupsku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydata zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Anna Milewczyk uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 26 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- z up. PREZYDENTA Miasta Słupska Łukasz Kobus SEKRETARZ MIASTA SŁUPSKA
- Data wytworzenia:
- 29 lipca 2022
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 1 września 2022