stanowisko ds. spadków i gospodarki mieszkaniowej w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. spadków i gospodarki mieszkaniowej
w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej
w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
ogólny staż pracy: minimum 1 rok;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe z obszaru dotyczącego: administracji, zarządzania projektami UE, zarządzania nieruchomościami;
-
znajomość przepisów prawnych:
1) ustawa z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i pomieszczeń tymczasowych;
2) ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego;
3) ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali;
4) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego;
-
dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
-
umiejętności interpersonalne: komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętności analityczne, wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism/aktów prawa miejscowego, odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Realizacja zadań z zakresu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska, w tym współpraca z zarządcą zasobu mieszkaniowego Miasta.
Ważniejsze zadania:
-
procedowanie i koordynowanie spraw dotyczących nabycia lokali mieszkalnych do zasobu Miasta w drodze postępowania spadkowego we współpracy z innymi wydziałami merytorycznymi;
-
analizowanie i poszukiwanie dostępnych programów pomocowych z zakresu mieszkalnictwa a następnie ich procedowanie;
-
pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć Miasta z zakresu mieszkalnictwa;
-
koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowywanych ze środków pozabudżetowych, przygotowywanie sprawozdań;
-
realizacja założeń Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska oraz zapisów uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, jak również innych aktów prawa miejscowego dotyczących polityki mieszkaniowej Miasta;
-
sporządzanie i aktualizacja wykazów wykwaterowań i wyburzeń nieruchomości oraz współpraca z referatami merytorycznymi wydziału przy ich opracowywaniu i aktualizacji;
-
współpraca z Przedsiębiorstwem Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. i Słupskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w zakresie rozwiązywania problemów mieszkaniowych Miasta;
-
opracowywanie planów rzeczowo-finansowych z zakresu potrzeb wynikających z prowadzonych spraw oraz bieżąca kontrola wykonania, będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Kancelarii Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. spadków i gospodarki mieszkaniowej w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami”, w terminie do dnia 26 września 2022 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata:
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 15 września 2022
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 20 października 2022