stanowisko ds. zakupów wspólnych w Wydziale Administracyjno-Technicznym
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. zakupów wspólnych
w Wydziale Administracyjno-Technicznym
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
II. Wymagania dodatkowe:
-
wiedza w zakresie administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego;
-
znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:
1) ustawy prawo zamówień publicznych;
2) ustawy o samorządzie gminnym;
3) Kodeksu Cywilnego;
4) Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
5) ustawy o finansach publicznych;
-
praktyczna znajomość zagadnień związanych ze stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych;
-
samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
wysoki poziom kultury osobistej;
-
umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania;
-
wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego;
-
zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Realizowanie zadań merytorycznych związanych z udzielaniem zakupów wspólnych.
Ważniejsze zadania:
-
tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu;
-
prowadzenie całokształtu spraw związanych z dostawą i dystrybucją energii elektrycznej;
-
prowadzenie wszystkich spraw w zakresie wybory Wykonawcy zobowiązanego do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej;
-
nadzór i koordynacja realizacji umowy na dostawę energii elektrycznej w ramach Słupskiej Grupy Zakupowej;
-
organizowanie i monitorowanie procesów wyboru podmiotów mających świadczyć usługi w obszarze energetycznym (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej
(m. in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; -
opiniowanie – uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych;
-
podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m. in. :
- terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości,
- koordynacja prac związanych z zakupem energii elektrycznej dla wszystkich jednostek miasta w ramach postępowania wspólnego,
- analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej, gazu, monitoringu i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach);
- współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią;
-
terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości;
-
bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
-
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw;
-
prowadzenie bieżących spraw dotyczących zarządzania energią;
-
prowadzenie całokształtu spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Miasta Słupska oraz jego jednostek organizacyjnych;
-
wybór brokera ubezpieczeniowego oraz współpraca z nim;
-
współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczestniczącymi w zakupach grupowych dotyczących ubezpieczeń, w tym gromadzenie danych z ww. jednostek;
-
prowadzenie wszelkich spraw, koordynacja i nadzór nad realizacją ubezpieczeń w ramach grupy zakupowej;
-
w przypadku, gdy ubezpieczenie ma być realizowane przez towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych, prowadzenie wszelkich czynności zmierzających do zapewnienia tego ubezpieczenia;
-
prowadzenie bieżących spraw dotyczących ubezpieczeń;
-
przyjmowanie deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków i wprowadzanie danych i informacji z deklaracji do systemu informatycznego obsługującego tę ewidencję.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; o nieposzlakowanej opinii.
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. zakupów wspólnych w Wydziale Administracyjno-Technicznym”, w terminie do dnia 3 października 2022 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. zakupów wspólnych w Wydziale Administracyjno-Technicznym.Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Marta Korzeniecka zamieszkała w Redzikowie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydata zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Marta Korzeniecka uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 26 na 30 możliwych do uzyskania- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 22 września 2022
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 10 października 2022