stanowisko ds. monitoringu i zarządzania kryzysowego w Wydziale Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego
KRYSTYNA DANILECKA - WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. monitoringu i zarządzania kryzysowego
w Wydziale Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie średnie lub wyższe;
-
ogólny staż pracy: minimum 3 lata stażu pracy w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego lub 1 rok stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej;
II. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość przepisów prawnych: Kodeks Wykroczeń, ustawa o Zarządzaniu Kryzysowym;
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
-
znajomość edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego;
-
umiejętności interpersonalne: komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na w/w stanowisku zajmować się będzie wykonywaniem zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, spraw obronnych, obrony cywilnej, bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz obsługi monitoringu Miasta Słupska .
Ważniejsze zadania:
-
pełnienie etatowego dyżuru, zgodnie z opracowanym harmonogramem pracy w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego;
-
współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego innych organów administracji publicznej;
-
nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności;
-
współpracowanie z podmiotami realizującymi monitoring środowiska;
-
współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne;
-
realizowanie zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa;
-
prowadzenie stałej wymiany informacji dotyczącej zagrożeń i podejmowanych działań przez odpowiednie służby, inspekcje i straże podczas reagowania kryzysowego;
-
koordynowanie działań ratowniczych i porządkowo–ochronnych prowadzonych przez podmioty biorące udział w reagowaniu kryzysowym na terenie miasta;
-
udział w dokonywaniu oceny zdarzeń kryzysowych na miejscu ich wystąpienia w zakresie propozycji podejmowanych działań;
-
ujawnianie i przekazywanie Dyżurnemu Straży Miejskiej lub Dyżurnemu Policji informacji dotyczących zdarzeń w celu podjęcia interwencji w zakresie:
- ujawnionych wykroczeń i przestępstw;
- naruszenia spokoju i porządku publicznego;
- katastrof lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniami;
- występujących zagrożeń dla życia lub zdrowia ludzkiego;
- naruszenia porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych;
- występujących zjawisk kryminogennych;
- awarii technicznych oraz innych miejscowych zagrożeń;
- zdarzeń związanych z ochroną obiektów komunikacyjnych i urządzeń użyteczności publicznej,
- zdarzeń z udziałem osób nietrzeźwych, które swoim zachowaniem dają powód zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób. -
rzetelne i bieżące prowadzenie następującej dokumentacji:
- raportu z przebiegu dyżuru prowadzonego w Książce monitoringu wizyjnego (raport powinien zawierać w szczególności: zaobserwowane zdarzenia, przerwy w pracy systemu i poszczególnych kamer, awarie systemu, udostępnienie stanowiska do konserwacyjnych i związanych z usunięciem awarii oraz inne zdarzenia mające istotne znaczenie dla rejestracji obrazu, raport sporządzany jest na bieżąco podczas prowadzonej obserwacji);
- notatki służbowej dokumentującej zaobserwowane zdarzenia, w tym przestępstwa, wykroczenia i inne naruszenia prawa (notatka sporządzana jest wyłącznie w przypadku zaistnienia zdarzenia w postaci przestępstwa, wykroczenia lub innego naruszenia prawa);
- rejestru udostępniania nagrań z systemu monitoringu (nagrania z systemu monitoringu udostępnia się na pisemny wniosek organów, wydane nagranie rejestruje się w Rejestrze udostępnień nagrań z systemu monitoringu).
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa podczas obserwacji i rejestracji zdarzeń za pomocą urządzeń monitorujących;
-
praca stresująca i monotonna;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
praca w systemie zmianowym, w tym w porze nocnej;
-
praca w budynku bez windy.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego lub roczny staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego lub zaświadczenia o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
-
kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: ds. monitoringu i zarządzania kryzysowego w Wydziale Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego”,
w terminie do dnia 17 kwietnia 2023 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. monitoringu i zarządzania kryzysowego w Wydziale Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego.Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko został wybrany Pan Mirosław Kajkowski zamieszkały w Widzinie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 6 kwietnia 2023
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 6 kwietnia 2023
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka Szwugier
- Data aktualizacji:
- 10 maja 2023