stanowisko ds. płac w Dziale Płac w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. płac
w Dziale Płac
w Wydziale Zarządzania Kadrami
i Organizacji Urzędu
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
ogólny staż pracy: minimum 2 lata stażu pracy, w tym minimum rok w obszarze płac;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość arkusza kalkulacyjnego;
-
dobra znajomość przepisów dot. prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych;
-
umiejętność praktycznej interpretacji przepisów;
-
mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego);
-
umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, terminowość, samodzielność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę płacową pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku, w tym kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowej.
Ważniejsze zadania:
-
sporządzanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wypłat:
a) wynagrodzeń i innych należności pracowniczych wynikających z umów o pracę;
b) wynagrodzeń z tytułu zawartych umów zleceń i umów o dzieło z osobami fizycznymi;
c) diet dla radnych;
d) wynagrodzeń dla członków komisji ustanowionych przez Prezydenta;
e) nagród pieniężnych ustanowionych przez Prezydenta dla osób fizycznych;
f) stypendiów sportowych i kulturalnych;
g) ryczałtów samochodowych;
h) ekwiwalentu za pranie sortów mundurowych;
-
prowadzenie wszystkich spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym ZUS pracowników Urzędu;
-
obliczanie i opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy;
-
prowadzenie ewidencji przychodów w postaci kartotek wynagrodzeń poszczególnych osób fizycznych;
-
obliczanie, pobieranie i rozliczanie zaliczek podatku dochodowego ze stosunku pracy, umów zleceń, umów o dzieło zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
sporządzanie i przekazywanie do urzędów skarbowych informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,
-
sporządzanie do GUS okresowych sprawozdań o zatrudnieniu i wynagradzaniu pracowników Urzędu;
-
wykonywanie czynności w zakresie określonym przez ustawę o systemie ubezpieczeń społecznych i ustawę o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym, w szczególności:
a) sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych oraz składek na ubezpieczenia społeczne;
b) ustalanie uprawnień do wypłaty zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych;
c) sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla celów emerytalno-rentowych;
d) sporządzanie raportów imiennych o wypłaconych świadczeniach i przerwach w opłacaniu składek przez pracowników Urzędu;
-
sporządzanie kalkulacji funduszu płac pracowników Urzędu na potrzeby planowania budżetu;
-
zgłaszanie do wskazanej instytucji finansowej, odprowadzanie składek oraz dokonywanie innych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi Pracowniczych Planów Kapitałowych.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda i łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością;
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 2-letni staż pracy, w tym minimum rok w obszarze płac lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
-
kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. płac w Dziale Płac w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu”, w terminie do dnia 10 listopada 2023 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. płac w Dziale Płac w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Małgorzata Stromann-Lech zamieszkała w Główczycach.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydata zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Małgorzata Stormann-Lech uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 20 na 30 możliwych do uzyskania.- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektor Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 25 października 2023
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 25 października 2023
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka Szwugier
- Data aktualizacji:
- 24 listopada 2023