stanowisko ds. środków trwałych w Wydziale Administracyjno-Technicznym
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. środków trwałych
w Wydziale Administracyjno-Technicznym
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
ogólny staż pracy: minimum 1 rok stażu pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem ewidencji środków trwałych;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
wiedza w zakresie administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego;
-
znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:
1) ustawy o finansach publicznych;
2) ustawy o rachunkowości;
3) Kodeksu Cywilnego;
4) ustawy o samorządzie gminnym;
5) ustawy prawo zamówień publicznych;
-
praktyczna znajomość zagadnień związanych z ustawą o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości;
-
umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania;
-
wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych ukierunkowanych na obsługę klienta wewnętrznego;
-
samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;
-
wysoki poziom kultury osobistej;
-
umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Prowadzenie ewidencji środków trwałych w Urzędzie Miejski w Słupsku.
Ważniejsze zadania:
-
prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialności za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu;
-
sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;
-
dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu;
-
nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;
-
przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;
-
potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;
-
współpraca z Referatem Zamówień Publicznych w zakresie ubezpieczenia majątku;
-
zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej, komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz bieżącą realizację umowy;
-
przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu, sprawozdania z wykonania budżetu, do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadania wynikające z zakresu obowiązków;
-
realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk;
-
dbanie o terminowe realizowanie przydzielonych umów oraz:
- opisywanie dokumentów finansowych za zgodność z umową;
- przed upływem dwóch miesięcy od daty zakończenia umowy lub wykonania wartości umowy poinformowanie o tym fakcie bezpośredniego przełożonego;
- przygotowywanie danych źródłowych do ewentualnego zawarcia nowej umowy;
-
przygotowywanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem ewidencji środków trwałych; lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
-
kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. środków trwałych w Wydziale Administracyjno-Technicznym”, w terminie do dnia 20 maja 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. środków trwałych w Wydziale Administracyjno-Technicznym.
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Beata Lewicka zamieszkała w Wierzbięcinie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydata zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Beata Lewicka uzyskała najwyższą liczbę punktów tj.22 na 30 możliwych do uzyskania.- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektor Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 8 maja 2024
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 8 maja 2024
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka Szwugier
- Data aktualizacji:
- 28 maja 2024