stanowisko Zastępcy Dyrektora Wydziału w Wydziale Zarządzania Funduszami
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
Zastępcy Dyrektora Wydziału
w Wydziale Zarządzania Funduszami
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe;
-
ogólny staż pracy: minimum 5 lat;
-
doświadczenie w kierowaniu pracą zespołu- co najmniej 3 lata;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie z zakresu nauk społecznych, ekonomicznych, gospodarka przestrzenna, planowanie przestrzenne i pokrewne.
-
znajomość przepisów prawnych:
1) ustawa o rewitalizacji;
2) ustawa o prowadzeniu polityki rozwoju;
3) ustawa o samorządzie gminnym;
-
mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego);
-
mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego;
-
umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku odpowiedzialny będzie za nadzór i koordynację zadań należących do kompetencji Zastępcy Dyrektora Wydziału Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku określonych w Regulaminie Wydziału.
Ważniejsze zadania:
1. Nadzór, koordynacja pracy i kontrola nad zadaniami przypisanymi do Wydziału, w szczególności w zakresie:
a) opracowania i aktualizacja Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowania realizacji celów w nim określonych;
b) podejmowanie czynności służących zwiększeniu aktywności obywatelskiej mieszkańców obszaru rewitalizacji, organizacji procesu konsultacji społecznych w zakresie przygotowania i aktualizacji Gminnego Programu Rewitalizacji, programów i narzędzi wynikających z zapisów GPR oraz dopuszczonych w ustawie o rewitalizacji;
c) tworzenie dokumentów planowania rozwoju przestrzennego, społeczno-gospodarczego, środowiskowego w kontekście rewitalizacji miasta;
d) organizacja naborów wniosków o dofinansowanie prac remontowych budynków w ramach Specjalnej Strefy Rewitalizacji, udzielania dotacji i kontroli ich rozliczeń;
e) tworzenie oraz realizacji programów i projektów wspomagających rozwój i proces rewitalizacji miasta, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE i budżetu państwa;
f) promocji działań rewitalizacyjnych, projektów inwestycyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE wiązanych z procesem rewitalizacji miasta, adaptacji do zmian klimatu itp.;
g) podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych na rzecz rewitalizacji miasta;
h) przygotowywanie zintegrowanego projektu rewitalizacji do wsparcia ze środków Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (prowadzenie negocjacji z Zarządem Województwa Pomorskiego, koordynowanie procesu opracowania koncepcji projektów wchodzących w skład projektu zintegrowanego);
i) monitorowanie przestrzegania wymogów dotyczących utrzymania trwałości projektów przypisanych do Działu Rewitalizacji, zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie.
2. Udział w opracowaniu i aktualizacji wieloletnich programów inwestycyjnych Miasta w zakresie przedsięwzięć na rzecz rewitalizacji i rozwoju miasta.
3. Inicjowanie przedsięwzięć mających na celu podniesienie atrakcyjności i funkcjonalności przestrzeni publicznej na terenie Miasta Słupska, w szczególności na obszarze rewitalizacji.
Współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnych potrzeb w zakresie działań na rzecz odnowy i rozwoju społeczno-gospodarczego miasta.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 5 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń
o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); -
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; -
kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: „Nabór na stanowisko
Zastępcy Dyrektora Wydziału w Wydziale Zarządzania Funduszami”, w terminie do dnia 21 sierpnia 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Zastępcy Dyrektora Wydziału w Wydziale Zarządzania Funduszami.
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Iwona Chrapkowska-Wielgomas zamieszkała w Słupsku.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektor Wydziału Zarzadzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 31 lipca 2024
- Informację opublikował:
- Barbara Sobierańska
- Data publikacji:
- 31 lipca 2024
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka Szwugier
- Data aktualizacji:
- 5 września 2024