Praca

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

stanowisko Zastępcy Dyrektora Wydziału w Wydziale Zarządzania Funduszami

status: zamkniete

KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

OGŁASZA NABÓR

na wolne stanowisko pracy

Zastępcy Dyrektora Wydziału

w Wydziale Zarządzania Funduszami

w wymiarze etatu: pełnym

W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU

PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK


Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  3. wykształcenie: wyższe;

  4. ogólny staż pracy: minimum 5 lat;

  5. doświadczenie w kierowaniu pracą zespołu- co najmniej 3 lata;

  6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

  7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;

  8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziane wykształcenie z zakresu nauk społecznych, ekonomicznych, gospodarka przestrzenna, planowanie przestrzenne i pokrewne.

  2. znajomość przepisów prawnych:

    1) ustawa o rewitalizacji;

    2) ustawa o prowadzeniu polityki rozwoju;

    3) ustawa o samorządzie gminnym;

  3. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego);

  4. mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym;

  5. mile widziana znajomość języka angielskiego;

  6. umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność kierowania zespołem, odporność na stres.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka:

Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku odpowiedzialny będzie za nadzór i koordynację zadań należących do kompetencji Zastępcy Dyrektora Wydziału Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego w Słupsku określonych w Regulaminie Wydziału.

Ważniejsze zadania:

1. Nadzór, koordynacja pracy i kontrola nad zadaniami przypisanymi do Wydziału, w szczególności w zakresie:

a) opracowania i aktualizacja Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowania realizacji celów w nim określonych;

b) podejmowanie czynności służących zwiększeniu aktywności obywatelskiej mieszkańców obszaru rewitalizacji, organizacji procesu konsultacji społecznych w zakresie przygotowania i aktualizacji Gminnego Programu Rewitalizacji, programów i narzędzi wynikających z zapisów GPR oraz dopuszczonych w ustawie o rewitalizacji;

c) tworzenie dokumentów planowania rozwoju przestrzennego, społeczno-gospodarczego, środowiskowego w kontekście rewitalizacji miasta;

d) organizacja naborów wniosków o dofinansowanie prac remontowych budynków w ramach Specjalnej Strefy Rewitalizacji, udzielania dotacji i kontroli ich rozliczeń;

e) tworzenie oraz realizacji programów i projektów wspomagających rozwój i proces rewitalizacji miasta, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE i budżetu państwa;

f) promocji działań rewitalizacyjnych, projektów inwestycyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE wiązanych z procesem rewitalizacji miasta, adaptacji do zmian klimatu itp.;

g) podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych na rzecz rewitalizacji miasta;

h) przygotowywanie zintegrowanego projektu rewitalizacji do wsparcia ze środków Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (prowadzenie negocjacji z Zarządem Województwa Pomorskiego, koordynowanie procesu opracowania koncepcji projektów wchodzących w skład projektu zintegrowanego);

i) monitorowanie przestrzegania wymogów dotyczących utrzymania trwałości projektów przypisanych do Działu Rewitalizacji, zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie.

2. Udział w opracowaniu i aktualizacji wieloletnich programów inwestycyjnych Miasta w zakresie przedsięwzięć na rzecz rewitalizacji i rozwoju miasta.

3. Inicjowanie przedsięwzięć mających na celu podniesienie atrakcyjności i funkcjonalności przestrzeni publicznej na terenie Miasta Słupska, w szczególności na obszarze rewitalizacji.

Współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnych potrzeb w zakresie działań na rzecz odnowy i rozwoju społeczno-gospodarczego miasta.

IV. Warunki pracy na stanowisku:

  1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;

  2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;

  3. wymuszona pozycja ciała;

  4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

  2. list motywacyjny;

  3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);

  4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 5 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;

  5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń
    o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);

  6. kwestionariusz osobowy;

  7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;

  8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem
: „Nabór na stanowisko
Zastępcy Dyrektora Wydziału w Wydziale Zarządzania Funduszami”, w terminie do dnia 21 sierpnia 2024 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.

Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

INFORMACJA O WYNIKU NABORU

W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3

NA STANOWISKO:

Zastępcy Dyrektora Wydziału w Wydziale Zarządzania Funduszami.

Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Iwona Chrapkowska-Wielgomas zamieszkała w Słupsku.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Komisja rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Iwona Chrapkowska-Wielgomas uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 30 na 30 możliwych do uzyskania.
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
Informację wytworzył:
z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektor Wydziału Zarzadzania Kadrami i Organizacji Urzędu
Data wytworzenia:
31 lipca 2024
Informację opublikował:
Barbara Sobierańska
Data publikacji:
31 lipca 2024
Informację zaktualizował:
Agnieszka Szwugier
Data aktualizacji:
5 września 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek