stanowisko ds. informatycznych – Informatyk w Referacie Informatycznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym
status: aktualne
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. informatycznych – Informatyk
w Referacie Informatycznym
w Wydziale Administracyjno-Technicznym
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne;
-
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letni staż pracy;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne poruszanie się w dokumentacji technicznej;
-
przynajmniej podstawowa umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych (przełączniki, routery);
-
umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielnego działania;
-
umiejętność pracy w zespole oraz zgłaszania własnych pomysłów;
-
chęć nauki nowych rozwiązań i technologii;
-
zaangażowanie i inicjatywa w działaniu, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;
-
znajomość działania usług sieciowych: poczty, autoryzacji użytkowników;
-
znajomość systemów klienckich Windows na poziomie administracji stacją roboczą w środowisku domenowym, znajomość aplikacji wykorzystywanych w pracach biurowych;
-
znajomość zagadnień związanych z monitoringiem aplikacji i usług;
-
znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych;
-
administracja użytkownikami oraz ich uprawnieniami;
-
mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach samorządu terytorialnego);
-
umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętności argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Realizowanie zadań polegających na zabezpieczeniu informatycznym pracy Urzędu.
Ważniejsze zadania:
-
wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk;
-
realizacja spraw związanych z komputeryzacją Urzędu Miasta oraz administrowanie istniejącymi w Urzędzie systemami informatycznymi;
-
prowadzenie działań interwencyjnych związanych z usuwaniem usterek i awarii użytkowanego systemu i sprzętu;
-
zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku;
-
konfigurowanie praw dostępu do urządzeń teleinformatycznych i programów;
-
kontrolowanie prawidłowego wykorzystania sprzętu komputerowego i drukującego;
-
zarządzanie wsparciem technicznym w zakresie realizowanych zadań, utrzymywanie kontaktów z dostawcami aplikacji i usług oraz kontrola poziomu świadczonych usług, w szczególności w ramach asysty technicznej i konserwacji;
-
dokonywanie zakupów akcesoriów komputerowych oraz pomoc w organizowaniu przetargów dotyczących zagadnień informatycznych;
-
prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania i sprzętu;
-
wspomagani i szkolenie użytkowników systemów;
-
bieżąca konserwacja oraz naprawa sprzętu komputerowego;
-
nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych;
-
pomoc przy realizowaniu zamówień z zakresu IT.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 3-letni staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
-
kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. informatycznych – Informatyk w Referacie Informatycznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym”, w terminie do dnia 17 stycznia 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektor Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 7 stycznia 2025
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 7 stycznia 2025