stanowisko ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta w Dziale Rewitalizacji – Biuro Rewitalizacji w Wydziale Zarządzania Funduszami
status: rozpatrywane
KRYSTYNA DANILECKA-WOJEWÓDZKA
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta
w Dziale Rewitalizacji – Biuro Rewitalizacji
w Wydziale Zarządzania Funduszami
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie: wyższe;
-
ogólny staż pracy: minimum 1 rok;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie z zakresu nauk społecznych, ekonomicznych, gospodarka przestrzenna, planowanie przestrzenne i pokrewne.
-
Znajomość ustaw i rozporządzeń:
- ustawa o rewitalizacji;
- ustawa o prowadzeniu polityki rozwoju;
- ustawa o samorządzie gminnym;
-
mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego);
-
mile widziane doświadczenie w przygotowaniu i realizacji projektów z dofinansowaniem zewnętrznym, zwłaszcza ze środków UE;
-
umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność koordynowania zespołem, odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku zajmować się będzie w szczególności koordynowaniem procesu rewitalizacji, wdrażania i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska, monitorowaniem realizacji celów w nim określonych, a także pozyskiwaniem środków pozabudżetowych na rzecz rewitalizacji Miasta.
Ważniejsze zadania:
-
podejmowanie czynności na rzecz aktualizacji i prawidłowego wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowania realizacji celów na nim określonych, współudział w tworzeniu cyklicznych raportów z monitoringu i ewaluacji Gminnego Programu Rewitalizacji;
-
współudział w organizacji naborów wniosków o dofinansowanie prac remontowych budynków w ramach Specjalnej Strefy Rewitalizacji, ocenie wniosków, przygotowaniu umów oraz udzielenie dotacji i kontroli rozliczenia dotacji przez Beneficjentów;
-
udział w opracowaniu koncepcji pakietu projektów rewitalizacyjnych na potrzeby negocjacji ich zakresu z Urzędem Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, a następnie aplikowania o środki na te projekty w ramach FEP 2021-2027;
-
podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych z funduszy Unii Europejskiej i funduszy krajowych na rzecz rewitalizacji Miasta;
-
współpraca z Referatem Pozyskiwania Funduszy w zakresie wspólnego opracowania wniosków o dofinansowanie projektów przyczyniających się do podniesienia jakości życia w mieście, ze szczególnym uwzględnieniem przedsięwzięć realizowanych na obszarze rewitalizacji;
-
zapewnienie sprawnego funkcjonowania Centrum Wiedzy o rewitalizacji, w tym służenia pomocą mieszkańcom obszaru rewitalizowanego w zakresie możliwości uzyskania wsparcia, bądź udziału w przedsięwzięciach rewitalizacyjnych;
-
podejmowanie czynności służących zwiększeniu aktywności obywatelskiej mieszkańców obszaru rewitalizacji, współorganizacja procesu konsultacji społecznych w zakresie aktualizacji Gminnego Programu Rewitalizacji, programów i narzędzi wynikających z zapisów GPR oraz dopuszczonych w ustawie o rewitalizacji;
-
organizacja posiedzeń Komitetu Rewitalizacji, przygotowywanie materiałów na spotkania;
-
monitoring i aktualizacja Strategii MOF Słupsk – Ustka w zakresie rewitalizacji.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
-
kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. wdrażania, monitorowania i promocji rewitalizacji miasta w Dziale Rewitalizacji – Biuro Rewitalizacji w Wydziale Zarządzania Funduszami”, w terminie do dnia 3 lutego 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Informację wytworzył:
- z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektor Wydziału Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
- Data wytworzenia:
- 24 stycznia 2025
- Informację opublikował:
- Agnieszka Szwugier
- Data publikacji:
- 24 stycznia 2025