Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego

składanie ofert: 14.12.2004 11:00 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok.113
otwarcie ofert: 14.12.2004 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II piętro), pokój 110
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60.000 EURO
na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego

ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miejska Słupsk,
Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie,
tel. 059 8423236, fax 059 8424297, e-mail: urzad@um.slupsk.pl, www.slupsk.pl
Dalsze informacje oraz dokumentację przetargową można uzyskać u:
  • Przemysława Sternalskiego, Gmina Miejska Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 123, tel 0-59-8488356,
  • Henryka Kowalskiego, Gmina Miejska Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 307,
    tel 0-59-8488408, fax 059 8488321, h.kowalski@um.slupsk.pl
    Adres, na którym należy przysłać oferty:
    Gmina Miejska Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 123 - Sekretariat Wydziału Finansowego.
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego.
    Opis przedmiotu zamówienia: Kredyt długoterminowy złotowy, okres kredytowania 10 lat.
    Kwota kredytu 9.000.000 PLN. Uruchomienie kredytu będzie następowało w 2 transzach.
    Spłata kapitału i odsetek nastąpi począwszy od 1.07.2005r. w ratach miesięcznych do czerwca 2015r.
    Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą usługi będą dokonywane w polskich złotych.
    Nomenklatura - Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
    Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
    Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
    Czas trwania zamówienia : data rozpoczęcia: 22.12.2004r.; data zakończenia: 01.06.2015 r..
    INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    Wymagane wadium: 25.000 PLN.
    Warunki uczestnictwa :
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    Wymagane dokumenty:

    • Aktualny wypis z rejestru handlowego,
    • statut banku,
    • zezwolenie Prezesa NBP lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych,
    • zaświadczenie wykonawcy z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych,
    • zaświadczenie wykonawcy z ZUS o braku zaległości z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
    • bilans banku oraz rachunek zysków i strat za lata 2001, 2002, 2003 bądź z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata,
    • informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 19 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy..

    Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dostępne do 13.12.2004, cena - nieodpłatnie w formie elektronicznej (CD-ROM) lub 300,- PLN w formie papierowej.
    Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostatecznego terminu składania ofert.
    INNE INFORMACJE
    Ogłoszenie zostało przesłane do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej - OJ/S-Official Journal, suplement S, w dniu 19.10.2004.
    Ogłoszenie zostało przesłane do Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 20.10.2004.
    Ogłoszenie zostało zamieszczone na tablicy w siedzibie Zamawiającego od dnia 20.10.2004.
  • Podmiot publikujący:
    Urząd Miejski w Słupsku
    Informację wytworzył:
    Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
    Data wytworzenia:
    20 października 2004
    Informację opublikował:
    Administrator BIP
    Data publikacji:
    20 października 2004

    Urząd Miejski w Słupsku

    Urząd Miejski w Słupsku
    Plac Zwycięstwa 3
    76-200 Słupsk

    tel.: (59) 84 88 300
    fax: (59) 84 23 583

    urzad@um.slupsk.pl

    Skrytki ePUAP:
    /MiastoSlupsk/SkrytkaESP
    /MiastoSlupsk/ESP

    NIP URZĘDU: 839-31-22-476
    REGON URZĘDU: 000590645

    Dane dla kontrahentów

    MIASTO SŁUPSK
    76-200 Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3

    NIP MIASTA: 839-10-05-507
    REGON MIASTA: 770979625
    KOD TERYT: 22-63-01-1

    Godziny pracy Urzędu

    poniedziałek: 7:30 – 16:30
    wtorek: 7:30 - 15:30
    środa: 7:30 - 15:30
    czwartek: 7:30 - 15:30
    piątek: 7:30 - 14:30

    Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

    - Referat Rejestracji Pojazdów
    - Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
    - Referat Ewidencji Ludności
    - Referat Dowodów Osobistych
    - Referat Obsługi Przedsiębiorców

    oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

    odbywa się w następujących godzinach:
    7:45 – 16:00 poniedziałek
    7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
    7:45 – 14:00 piątek