Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, połozonejw Słupsku przy ul. Borchardta

rozpoczęcie przetargu: 5.12.2014 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku sala 211

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

ogłasza I przetarg ustny ograniczony na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie 1 miasta Słupska przy ulicy Karola Borchardta, dla której Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW nr SL1S/00034304/7, przeznaczonej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.

- działka nr 196 o powierzchni 278 m²,

cena wywoławcza – 21.300,- zł, wadium – 2.200,- zł, postąpienie nie mniej niż – 220,- zł

Do wylicytowanej ceny za nabycie nieruchomości zostanie doliczony należny VAT.


Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Dzielnica Przemysłowo-Składowa „Północ” obejmująca Specjalną Strefę Ekonomiczną” przedmiotowa działka znajduje się na terenie o funkcji: tereny usług rzemiosła (93.10.K.UR), bez możliwości zabudowy.

Przez teren działki przebiegają sieci infrastruktury technicznej: telekomunikacyjnej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i przyłącza do nieruchomości położonej przy ulicy Borchardta 45 i ulicy Borchardta 47. Na działce znajduje się słup telekomunikacyjny.

Ze względu na istniejące sieci infrastruktury technicznej nabywca zobowiązany będzie do każdorazowego, nieodpłatnego udostępnienia przedmiotowego terenu działki nr 196 w celu dokonania konserwacji lub naprawy występującego uzbrojenia dla stosownych służb komunalnych i branżowych.

Działka nr 196 nie stanowi samodzielnej działki budowlanej ze względu na jej szerokość i brak możliwości zabudowy z uwagi na znajdującą się na terenie działki infrastrukturę techniczną.

W związku z tym, że użytkowanie i zagospodarowanie działki nr 196 możliwe jest tylko przez właścicieli sąsiednich nieruchomości w przetargu mogą brać udział właściciele nieruchomości położonych w obrębie 1 miasta Słupska, oznaczonych jako działka nr: 114 i 118/8, 113.


Warunkami uczestnictwa w przetargu są:

  1. wpłacenie wadium do dnia 01.12.2014r. na konto Miasto Słupsk mBANK SA nr 08114011530000217542001011.

  2. posiadanie tytułu prawnego w postaci prawa własności do nieruchomości oznaczonej w obrębie 1 jako działka nr 114 i nr 118/8, nr 113 ( aktualny wypis z rejestru gruntów lub odpis z księgi wieczystej dla posiadanej nieruchomości ).

Termin zgłoszenia uczestnictwa w przetargu wyznacza się na dzień 02.12.2014r. Pisemne zgłoszenie uczestnictwa w przetargu wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie warunków uczestnictwa w przetargu należy złożyć w sekretariacie Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Słupsku w pok. 217 ( II piętro) do godziny 1500.

Komisja przetargowa po sprawdzeniu dowodów, o których mowa wyżej dokona kwalifikacji osób do uczestnictwa w przetargu wywieszając listę osób zakwalifikowanych na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w dniu 03.12.2014r. ( obok pok. 224).

Przetarg odbędzie się w dniu 05.12.2014r. o godzinie 10:00 w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.).

Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłaconego wadium nie zwraca się.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 224 tut. urzędu lub telefonicznie 59 8488330.

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
28 października 2014
Informację opublikował:
Renata Myślińska
Data publikacji:
3 listopada 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek