Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej, położonej w Słupsku przy ulicy Grottgera 17b

rozpoczęcie przetargu: 28.01.2016 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku sala 211

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

ogłasza II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej, położonej w obrębie 11 miasta Słupska przy ulicy Artura Grottgera 17b, dla której Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW nr SL1S/00067440/2.

  • działka nr 239/1 o powierzchni 1835 m² zabudowana budynkiem niemieszkalnym ( hala sportowa z zapleczem) o powierzchni użytkowej 1554,03 m²

cena wywoławcza – 389.000,- zł, wadium - 39.000,- zł, postąpienie - nie mniej niż 3.890,- zł

Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Krzywoustego” przedmiotowa nieruchomość znajduje się na terenie o funkcji: tereny sportu i rekreacji, istniejąca hala sportowa ( 30.US). Zasady, parametry i wskaźniki kształtowania zabudowy oraz informacje dotyczące zagospodarowania przedmiotowego terenu zostały zapisane w karcie terenu ( 30.US) w/w planu zagospodarowania.

Obiekt położony przy ulicy Grottgera 17b figuruje w gminnej ewidencji zabytków województwa pomorskiego jako inne zabytki nieruchome i podlega uwarunkowaniom zgodnym z zapisami obowiązującego mpzp „Krzywoustego”. W przypadku przeprowadzania działań inwestycyjnych w obiekcie ustala się obowiązek uzyskania pozytywnej opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Przez teren działki nr 239/1 przechodzą sieci infrastruktury technicznej: linie energetyczne, ciepłociąg, kanalizacja deszczowa. Na działce znajdują się studzienki kanalizacyjne, pojedyncze drzewa.

Budynek jest wyposażony w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną.

Możliwość podłączenia do infrastruktury technicznej należy uzgodnić z gestorami sieci.

Część działki nr 239/1 objęta jest umową użyczenia do 31.05.2016r. na wykonanie docieplenia ścian budynku położonego przy ulicy Grottgera 18A.

Przetarg odbędzie się w dniu 28.01.2016r. o godzinie 10:00 w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.). Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 25.01.2016r. na konto: Miasto Słupsk mBank SA nr 08114011530000217542001011. Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.

Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłaconego wadium nie zwraca się. Koszty zawarcia umowy notarialnej ponosi nabywca.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 224 Urzędu Miejskiego w Słupsku ( Wydział Gospodarki Nieruchomościami) lub telefonicznie 59 84 88 330 oraz na stronie internetowej www.slupsk.pl (mapa i plan zagospodarowania).

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Marek Biernacki - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
18 grudnia 2015
Informację opublikował:
Renata Myślińska-Tęsna
Data publikacji:
23 grudnia 2015
Nazwa pliku:
mapa informacja mpzp
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Marek Biernacki - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
18 grudnia 2015
Informację opublikował:
Renata Myślińska-Tęsna
Data publikacji:
23 grudnia 2015

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek