Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
otwarcie ofert: 15.06.2005 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 110
W przetargu mogą wziąć udział firmy nie wykluczone z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 oraz spełniające wymogi art.22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz.177) i warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wymagany termin realizacji zadania – 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku w godz. 9.00-15.00 pokój 307 lub drogą mailową pod adresem: urzad@um.slupsk.pl
Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
cena - 100%
Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami:
Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440 - sprawy proceduralne
Violetta Breguła - tel. 059 8488418 - sprawy techniczne
w godz. 9.00-15.00.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin związania wykonawców złożoną ofertą wynosi 60 dni.
CPV - 27520000-6 wyroby aluminiowe
Ogłoszenie o przetargu zostało wysłane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich oraz Biuletynu Zamówień Publicznych dnia 21.04.2005r.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 21 kwietnia 2005
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 21 kwietnia 2005