Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I nieograniczony przetarg ustny na zbycie części nieruchomości ( lokalu użytkowego) położonej w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 21, stanowiącej własność Miasta Słupsk

rozpoczęcie przetargu: 26.06.2017 9:00 • Urząd Miejski w Słupsku sala 211

Prezydent Miasta Słupska

ogłasza I nieograniczony przetarg ustny na zbycie części nieruchomości

(lokalu użytkowego) położonej w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 21,

stanowiącej własność Miasta Słupsk.



Lokal użytkowy położony na I piętrze budynku przy Al. Sienkiewicza 21, o pow. 191,42m2 wraz z udziałem165/1000 w prawie własności działek gruntu nr 589/7i 589/6 o pow.720m2 w obrębie 6,KW SL1S/00054649/3 i KW SL1S00054650/3.

cena wywoławcza nieruchomości wynosi: 368.418,00 zł

wadium : 40.000,00 zł

postąpienie nie mniej niż: 3.690,00 zł


Nieruchomość położona przy Al. Sienkiewicza 21 znajduje się na obszarze miasta, dla którego obowiązuje MPZP „Śródmieście”, na terenie o funkcji- zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna, zabudowa usługowa (34. MW/U) Na terenach zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej dopuszcza się powyżej parterów wyłącznie usługi biurowe,domy dziecka,

budynki zamieszkania zbiorowego. Budynek (działka nr 589/7) wpisany jest do rejestru zabytków nieruchomych pod nr A-1280,decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr KL.II.5340/13/89 z dnia 08.06.1989 roku. Prowadzenie wszelkich prac i robót budowlanych wymaga uzyskania pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Z tytułu wpisania nieruchomości do rejestru zabytków cena nieruchomości ( działka nr 589/7) zostanie obniżona o 50%.

Działka nr 589/6 obciążona jest nieodpłatną służebnością gruntową. Cena działki nr 589/6 wynosi 8.522,00 zł.


Przetarg odbędzie się 26.06.2017roku o godz.900 w sali 211 Urzędu Miejskiego

(II piętro)


Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 20.06. 2017 roku

na konto: Miasto Słupsk, Wydział Finansowy, Referat Dochodów mBANK SA nr rachunku 08114011530000217542001011. Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.

Osobie, która wygra przetarg a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłaconego wadium nie zwraca się. Koszty aktu notarialnego ponosi nabywca.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 215 tut. Urzędu lub telefonicznie 598488410 oraz na stronie internetowej www.slupsk.pl. Lokal będzie udostępniony do oglądania w dniu 14.06.2017 roku o godzinie 14ºº.

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu

z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia o przetargu.






Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Marek Biernacki -Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
18 maja 2017
Informację opublikował:
Jolanta Miś
Data publikacji:
24 maja 2017
Nazwa pliku:
mapa ewidencyjna
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Marek Biernacki -Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
18 maja 2017
Informację opublikował:
Jolanta Miś
Data publikacji:
24 maja 2017
Nazwa pliku:
inwentaryzacja
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Marek Biernacki -Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
18 maja 2017
Informację opublikował:
Jolanta Miś
Data publikacji:
24 maja 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek