Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 60 000 Euro na modernizację ewidencji gruntów i budynków dla obszaru miasta Słupska I i II etap
otwarcie ofert: 23.09.2005 12:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 313
Prezydent Miasta Słupska, 76-200 Słupsk, ul. Plac Zwycięstwa 3. wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 EURO na
wykonanie prac geodezyjnych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla obszaru miasta Słupska.
1.Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach.
2.Nieprzekraczalny termin realizacji zamówienia ustala się na:
Etap I 31 grudnia 2005 r.
Etap II 31 maja 2006 r.
3. Nie dopuszcza się do składania ofert częściowych i wariantowych oraz nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
4. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1)Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2)Posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 wymienione w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000r. Nr 100, poz. 1086 ze zm.)
5. Potwierdzeniem spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie złożenie:
1)oświadczenia o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)kopii uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2
4)wykazu osób personelu inżynieryjno-technicznego, które będą wykonywać zamówienie.
6. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać bezpłatnie w Urzędzie Miejskim w Słupsku, pok. 313 w godz. 9.00 - 15.00.
6. Nie ustala się wadium.
7. Kryterium oceny ofert – łączna cena za I i II etap - waga 100%
8.Termin związania z ofertą 30 dni
9. Osoby do kontaktu:
Tadeusz Otwinowski - tel. 059 84888434
e mail: t.otwinowski@um.slupsk.pl
Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440
e mail: t.szemryk@um.slupsk.pl
10. Słownik CPV - 74225000-2
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 7 września 2005
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 7 września 2005