Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w budynku Ratusza Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 3
otwarcie ofert: 14.02.2006 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (I piętro), pokój 110
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro
na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń
w budynku Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3,
wpisanego do rejestru zabytków pod pozycją A-1811/246
- Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w następujących, wydzielonych pomieszczeniach Ratusza Miejskiego :- Wydział Oświaty – sale 200, 201, 202, 203, 204 i 205,
- Wydział Handlu i Usług – sale 206, 207, 208, 209 i 210,
- Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa – sale 213, 214, 215, 224,
- Wydział Gospodarki Komunalnej Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska – sale 218, 219, 220, 221 i 222,
- Wydział Administracyjny sala 307,
- Wydział Finansowy sala 306,
- Korytarz na parterze od strony ulicy Deotymy.
- Wydział Oświaty – sale 200, 201, 202, 203, 204 i 205,
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307, w cenie 30,00 zł - płatne w kasie, przelewem lub za zaliczeniem pocztowym.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia do 14.04.2005 r.
- Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- udzielą gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 3 lat;
- wykażą się wykonaniem w latach 2001-2005 przez siebie lub przez podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, robót budowlanych polegających na remoncie budynku wpisanego do rejestru zabytków, zbliżonych do niniejszego zamówienia, popartych referencjami;
- wpłacą wadium w wysokości 1000 zł
- posiadają uprawnienia do wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
- Kryteria oceny ofert - cena 100%
- Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
- Uprawnieni do kontaktów z oferentami :
- Henryk Kowalski tel. 059 / 84 88 408
- Tadeusz Szemryk tel. 059 / 84 88 440
- Henryk Kowalski tel. 059 / 84 88 408
- Ogłoszenie opublikowano na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 27.01.2005r.
- CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 27 stycznia 2006
- Informację opublikował:
- Administrator BIP
- Data publikacji:
- 27 stycznia 2006