Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż części nieruchomości (lokali niemieszkalnych) położonych w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 32

rozpoczęcie przetargu: 23.10.2020 10:00 • Urząd Miejski Plac Zwycięstwa 3, sala 211

Prezydent Miasta Słupska

ogłasza I przetarg ustny nieograniczony na zbycie części nieruchomości (lokali niemieszkalnych) stanowiących własność Miasta Słupsk położonych w Słupsku przy ulicy Armii Krajowej 32 :

  1. lokal o powierzchni użytkowej 24,41 m² wraz z udziałem 537/10000

  2. lokal o powierzchni użytkowej 37,62 m² wraz z udziałem 827/10000

Lokale niemieszkalne położone w budynku przy ul. Armii Krajowej 32 wraz z udziałami we własności części wspólnych budynku i w prawie własności działki gruntu oznaczonej nr 811/2 o powierzchni 228 m² w obrębie 6, dla których Sąd Rejonowy w Słupsku prowadzi KW SL1S/00025595/7.

1) cena wywoławcza – lokal o pow. 24,41 m² wynosi: 84.800 zł

wadium : 8.480

postąpienie nie mniej niż: 850

2) cena wywoławcza – lokal o pow. 37,62 m² wynosi: 136.800 zł

wadium : 13.680

postąpienie nie mniej niż: 1.370


Nieruchomość położona przy ulicy Armii Krajowej 32 znajduje się na obszarze miasta, na którym obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Podgrodzie I” na terenie o funkcji: zabudowa mieszkaniowo – usługowa o wysokiej intensywności zabudowy (10-MW/U). Budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków i oznaczony został jako budynek o średnich walorach architektonicznych. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie zapisów obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Lokale położone są w poziomie przyziemia z wejściem od ulicy, wyposażone są w instalacje wodną, kanalizacyjną i energetyczną, nie posiadają ogrzewania.

Lokale będą udostępnione do oglądania w dniu 9.10.2020r. o godzinie 13ºº.

Przetarg odbędzie się 23.10.2020r.o godz.1000 w sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II piętro).

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 20.10.2020r.

na konto: Miasto Słupsk, mBANK S.A. nr rachunku 08 1140 1153 0000 2175 4200 1011.

Za datę wpłaty wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Miasta Słupska.

Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.

Osobie, która wygra przetarg a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłaconego wadium nie zwraca się. Koszty aktu notarialnego ponosi nabywca.

Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane będą do przedstawienia komisji przetargowej dowodu ich tożsamości. Osoby przystępujące do przetargu reprezentujące oferentów powinny posiadać pełnomocnictwo notarialne.

W przypadku osób fizycznych (w tym prowadzących działalność gospodarczą) pozostających w związku małżeńskim, a nie posiadających rozdzielności majątkowej, do dokonywania czynności przetargowych konieczna jest obecność obojga małżonków lub jednego z nich z pełnomocnictwem drugiego małżonka w formie aktu notarialnego, zawierającym zgodę na nabycie nieruchomości i zaciągnięcie zobowiązań z tego tytułu.

W przypadku podmiotów innych niż osoby fizyczne – konieczne jest przedłożenie aktualnego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania tego podmiotu (wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego).

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 224 Urzędu Miejskiego lub telefonicznie pod numerem 059 84 88 330 oraz na stronie internetowej www.slupsk.pl.

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Agnieszka Zwierz - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościamia
Data wytworzenia:
11 września 2020
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
mapa_rzut_lokalu
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Agnieszka Zwierz - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościamia
Data wytworzenia:
11 września 2020
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
zdjecie_1
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Agnieszka Zwierz - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościamia
Data wytworzenia:
11 września 2020
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
zdjecie_2
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Agnieszka Zwierz - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościamia
Data wytworzenia:
11 września 2020
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
zdjecie_3
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Agnieszka Zwierz - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościamia
Data wytworzenia:
11 września 2020
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
zdjecie_4
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Agnieszka Zwierz - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościamia
Data wytworzenia:
11 września 2020
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
zdjecie_5
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Agnieszka Zwierz - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościamia
Data wytworzenia:
11 września 2020
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
zdjecie_6
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Agnieszka Zwierz - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościamia
Data wytworzenia:
11 września 2020
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
zdjecie_7
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Agnieszka Zwierz - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościamia
Data wytworzenia:
11 września 2020
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
18 września 2020
Nazwa pliku:
zdjecie_8
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Agnieszka Zwierz - Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościamia
Data wytworzenia:
11 września 2020
Informację opublikował:
Joanna Pakuła_OFF
Data publikacji:
18 września 2020

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek