Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I nieograniczony przetarg ustny na zbycie części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Żwirki i Wigury 2, stanowiącej własność Miasta Słupsk

rozpoczęcie przetargu: 18.11.2020 11:00 • Urząd Miejski w Słupsku II piętro sala 212

Prezydent Miasta Słupska

ogłasza I nieograniczony przetarg ustny na zbycie części nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Żwirki i Wigury 2, stanowiącej własność Miasta Słupsk

Lokal mieszkalny Nr 1 o pow. użytkowej 41,61m2, położony w budynku przy ul. Żwirki i Wigury 2 z udziałem 246/10000 we własności części wspólnych budynku i w prawie własności części działek gruntu oznaczonych Nr 753/1 i 753/ 2 o łącznej powierzchni 983m2 w obrębie 6, dla których Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW SL1S/00045120/3.

cena wywoławcza nieruchomości wynosi : 150.000,00

wadium : 15.000,00zł

postąpienie: nie mniej niż 1.500,00zł

Nieruchomość położona jest na terenie, gdzie obowiązuje MPZP „Podgrodzie I” o funkcji zabudowa mieszkaniowo-usługowa o wysokiej intensywności zabudowy: -2- MW/U. Budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie zapisów obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Sprzedaż zwolniona z VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2020 poz. 106).

Lokal będzie udostępniony do oglądania w dniu 5.11.2020r o godzinie 14ºº.

Przetarg odbędzie się 18.11.2020r. o godz.1100 w sali 212 Urzędu Miejskiego w Słupsku (II piętro).

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 13.11.2020r. na konto:

Miasto Słupsk, mBANK SA nr. rachunku 08 1140 1153 0000 2175 4200 1011

Za datę wpłaty wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Miasta Słupska.

Przed przystąpieniem do przetargu konieczne jest okazanie komisji przetargowej dokumentu tożsamości przez uczestnika przetargu oraz dodatkowo w przypadku:

- osób fizycznych (w tym prowadzących działalność gospodarczą) pozostających w związku małżeńskim, a nie posiadających rozdzielności majątkowej, do dokonywania czynności przetargowych konieczna jest obecność obojga małżonków lub jednego z nich z pełnomocnictwem drugiego małżonka w formie aktu notarialnego, zawierającym zgodę na nabycie nieruchomości i zaciągnięcie zobowiązań z tego tytułu.

- podmiotów innych niż osoby fizyczne – konieczne jest przedłożenie aktualnego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania tego podmiotu (wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego).Osoby, przystępujące do przetargu reprezentujące oferentów powinny posiadać notarialne pełnomocnictwo.

Osobie, która wygra przetarg a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej, wpłaconego wadium nie zwraca się. Koszty zawarcia umowy notarialnej ponosi nabywca. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku Plac Zwycięstwa 3, w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami pokój 224, pod nr tel. 59 8488330 oraz na stronie internetowej www.slupsk.pl (mapa i plan zagospodarowania).

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Anna Chumek - Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
1 października 2020
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
14 października 2020
Nazwa pliku:
rzut_lokalu
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Anna Chumek - Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
1 października 2020
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
14 października 2020
Nazwa pliku:
foto_1
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Anna Chumek - Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
1 października 2020
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
14 października 2020
Nazwa pliku:
foto_2
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Anna Chumek - Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
1 października 2020
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
14 października 2020
Nazwa pliku:
foto_3
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Anna Chumek - Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
1 października 2020
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
14 października 2020
Nazwa pliku:
foto_4
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Anna Chumek - Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
1 października 2020
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
14 października 2020
Nazwa pliku:
foto_5
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Anna Chumek - Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
1 października 2020
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
14 października 2020
Nazwa pliku:
foto_6
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Anna Chumek - Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
1 października 2020
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
14 października 2020
Nazwa pliku:
foto_7
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Anna Chumek - Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
1 października 2020
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
14 października 2020
Nazwa pliku:
foto_8
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Anna Chumek - Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
1 października 2020
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
14 października 2020
Nazwa pliku:
foto_9
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Anna Chumek - Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
1 października 2020
Informację opublikował:
Bartosz Foltyn
Data publikacji:
14 października 2020

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek