Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Słupsk



Gmina Miejska Słupsk ogłasza przetarg w trybie negocjacji z ogłoszeniem
powyżej 130.000 euro na:

Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Słupsk


Opis przedmiotu zamówienia

I. Otwarcie i prowadzenie:
1) rachunku bieżącego Gminy Miejskiej Słupsk
2) rachunków pomocniczych i celowych
3) rachunków funduszy celowych
4) rachunków dochodów własnych
5) rachunków sum na zlecenie i depozytowych
6) rachunków walutowych
7) rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Słupsk
8) rachunków zakładów budżetowych Gminy Miejskiej Słupsk
9) innych rachunków zgodnie z dyspozycjami Zamawiajacego.

II. Prowadzenie pozabilansowego Rachunku Skonsolidowanego:

III. Wykonywanie w ramach Umowy następujących czynności i usług:
1.Realizację operacji bankowych Zamawiającego (polecenia przelewów oraz wpłaty i wypłaty gotówkowe we wszystkich oddziałach i filiach Wykonawcy),
2.Realizacją poleceń przelewów wewnętrznych i zewnętrznych,
3.Przyjmowanie środków finansowych na lokaty terminowe,
4.Udzielenie odnawialnego Kredytu w Rachunku Bieżącym (rachunek bieżący budżetu objęty usługą konsolidacji), w kwocie nie wyższej niż 15.000.000 zł przy założeniu, że służy on Zamawiającemu do pokrycia bieżącego niedoboru budżetu, a spłata części lub całości zobowiązania następuje codziennie równocześnie z wpływem dochodów budżetu Gminy na rachunek bieżący.
5.Uruchomienie programu typu corporate banking, co oznacza jednoczesną obsługę wszystkich jednostek organizacyjnych włączonych do bankowej obsługi budżetu Gminy,
6. Zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej,
7. Świadczenie usługi typu home banking dla klientów indywidualnych zgodnie z Regulaminem banku,
8. Obsługa kart kredytowych o ustalonym limicie,
9. Możliwość realizacji transakcji walutowych,
10. Opinie i porady finansowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
11. Wyznaczenie 2 doradców klienta,
12. Zagwarantowanie obsługi obrotu gotówkowego,
13. Zapewnienie bezpłatnej realizacji zleceń stałych,
14. Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu wyciągów bankowych ze wszystkich obsługiwanych rachunków bankowych w formie pisemnej.
15. Utworzenie placówki banku (oddziału, filii) w siedzibie Urzędu Miejskiego.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot - 66100000
Dodatkowe przedmioty – 66130000, 67150000, 66120000

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Czas trwania zamówienia: 60 miesięcy.

Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

Wymagane wadia i gwarancje: wadium 30.000 zł.

Warunki uczestnictwa

W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy,
2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. prowadzą działalność zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r. Nr 72, poz. 665, ze zm.), przez okres nie krótszy niż 3 lata,
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług o podobnym charakterze oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
1) wykonali usługę bankowej obsługi co najmniej jednego podmiotu typu korporacyjnego lub jednostki samorządu terytorialnego o dochodach budżetu nie niższych niż 50 000 000 zł, w okresie ostatnich trzech lat,
2) posiadają co najmniej jedną placówkę (oddział) na terenie miasta Słupska, która będzie przygotowana do obsługi Zamawiającego i świadczyć będzie usługi objęte przedmiotem zamówienia (w zależności od potrzeb jednostek), i gdzie Wykonawca wskaże co najmniej jedną kasę, w której Zamawiający obsługiwany będzie poza kolejnością,
3) ustanowią 2 doradców dla ustalonych przez Zamawiającego jednostek, którzy odpowiedzialni będą za prawidłową współpracę Zamawiającego z Bankiem,
4) posiadają możliwości świadczenia usług za pomocą bankowości elektronicznej dla klientów indywidualnych (osób fizycznych - przy czym opłaty za usługę będą ponoszone przez klientów) ,
5) posiadają odpowiedni sprzęt informatyczny oraz odpowiednie oprogramowanie, umożliwiające wykonywanie usług wchodzących w skład przedmiotu zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj .:
1) posiadają kapitał założycielski nie niższy od równowartości w złotych 5.000.000 euro zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe,
2) posiadają kapitał na poziomie pozwalającym na samodzielne sfinansowanie odnawialnego kredytu otwartego w rachunku bieżącym, udzielanego Zamawiającemu, w maksymalnej kwocie 15.000.000 zł oraz wszelkie wymagane wewnętrznymi przepisami Wykonawcy zgody i zezwolenia na udzielenie Zamawiającemu takiego kredytu,
5. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinny zostać dołączone dokumenty i oświadczenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" podpisem i pieczątka imienna przez wykonawcę lub osobę upoważnioną .
6. Do dokumentów sporządzonych w językach obcych należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski sporządzone przez tłumaczy przysięgłych.
7. Zamawiający zaprosi do negocjacji i złożenia ofert 10 wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Za spełnieni wymogów progowych każdy z Wykonawców zostanie oceniony jako spełniający wymogi.
Za każdy obsługiwany podmiot, o którym mowa w pkt. 3. 1) rozdziału „Warunki uczestnictwa” Wykonawca otrzyma 1 pkt.
Za skrócenie terminu, o którym mowa w pkt.7) rozdziału „Zdolność techniczna – wymagane dokumenty” Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty (1 pkt za każdy dzień skrócenia terminu).

Stan prawny - wymagane dokumenty

1) oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym,
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7) pełnomocnictwo przedstawiciela/pełnomocnika Wykonawcy do złożenia wniosku o dopuszczenie do postępowania, uczestniczenia w postępowaniu i zaciągania zobowiązań majątkowych oraz podpisywania dokumentów.
8) jeżeli Wykonawcy ubiegają sie wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć dokument, w którym ustanowiono pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz każdy z tych Wykonawców musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1-7 ,
9) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 5, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie;
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9 oraz w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty

1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu kapitału na poziomie pozwalającym na samodzielne sfinansowanie odnawialnego kredytu otwartego w rachunku bieżącym udzielanego Zamawiającemu, w kwocie 15.000.000 zł,
2. pisemne oświadczenie o posiadaniu wszelkich wymaganych wewnętrznymi przepisami Wykonawcy zgód i zezwoleń na udzielenie Zamawiającemu takiego kredytu.

Zdolność techniczna - wymagane dokumenty

1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług prowadzenia bankowej obsługi co najmniej jednego podmiotu typu korporacyjnego lub jednostki samorządu terytorialnego o dochodach budżetu nie niższych niż 50. 000 000 zł,
2) wykaz placówek (oddziałów lub filii) działających na terenie miasta Słupska, które świadczyć będą usługi objęte przedmiotem zamówienia,
3) oświadczenie o gotowości do obsługiwania działających u Zamawiającego jednostek organizacyjnych Zamawiającego -
Gminy Miejskiej Słupsk obsługiwanych w ramach wykonywania bankowej obsługi budżetu Gminy,
4) oświadczenie, iż wykonawca ustanowi 2 doradców dla ustalonych przez Zamawiającego jednostek w dniu zawarcia umowy,
5) oświadczenie o możliwości świadczenia usług za pomocą bankowości elektronicznej dla klientów indywidualnych (osób fizycznych - przy czym opłaty za usługę będą ponoszone przez klientów),
6) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiedniego sprzętu informatycznego oraz odpowiedniego oprogramowania, wraz z opisem posiadanego systemu informatycznego, przy pomocy którego Wykonawca zamierza świadczyć usługi objęte przedmiotem zamówienia.
7) oświadczenie o otwarciu w ciągu 60 dni od podpisania umowy, placówki bankowej w siedzibie Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Kryteria oceny ofert
1 cena - 85 %
2 oprocentowanie rachunków bankowych 15 %

Informacje administracyjne
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP 04/06

Minimalny okres, w którym Wykonawca będzie związany ofertą - 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Osoby do kontaktu:
Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440
Przemysław Sternalski - tel. 059 8488356

Ogłoszenie zostało umieszczone dnia 08.03.2006r. w Biuletynie Unii Europejskiej , Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Adres Zamawiającego:
Urząd Miejski
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
Telefon : 059 8423236
Faks : 059 8488342
Poczta elektroniczna (e-mail): wf@um.slupsk.pl
Adres internetowy (URL): www.um.slupsk.pl

Słupsk, dnia 09.03.2006r.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
14 marca 2006
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
14 marca 2006

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek