Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Remont i adaptacja budynku agregatorowni wg własnego projektu, wykonanie niezbędnych instalacji wraz z wyposażeniem w 2 agregaty 450 kVA w obiekcie Szpitala Wojewódzkiego w budowie w Słupsku

składanie ofert: 13.06.2006 10:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój nr8 - sekretariat
otwarcie ofert: 13.06.2006 10:15 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój 6
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk,
ul.Banacha 12, działając na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk,
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 EURO na roboty budowlane p.n. „Remont i adaptacja budynku agregatorowni wg własnego projektu, wykonanie niezbędnych instalacji wraz z wyposażeniem w 2 agregaty prądotwórcze 450 kVA - w obiekcie Szpitala Wojewódzkiego w budowie w Słupsku”

1.Opis przedmiotu zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień CPV - 45.31.00.00-3
- 45.45.30.00-7

Przedmiotem zamówienia jest, w obiekcie Szpitala Wojewódzkiego w budowie w Słupsku,wyposażenie agregatorowni w 2 agregaty prądotwórcze 450 kVA z wykonaniem instalacji wewnętrznych w budynku oraz wymianą rozdzielni nn i instalacji elektrycznej stacji transformatorowej wraz z opracowaniem dokumentacji technologicznej wyposażenia z niezbędnymi uzgodnieniami oraz projektem pełnobranżowym remontu i adaptacji istniejącego budynku umożliwiającym wykonanie robót, łącznie z wykonaniem robót, wyposażeniem, odbiorem, przekazaniem do użytkowania.

2.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 30 zł – płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.

3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Termin wykonania zamówienia – zakończenie robót do 30.11.2006r.
6.Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy:
1)nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
2)udzielą rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata
3)ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4)wykażą wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 robót polegających na wyposażeniu agregatorowni w agregaty o mocy nie mniejszej niż 100 kVA, oraz 2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 500 tys. każda wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
5)Spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

7.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.

8.Wymagane wadium 25.000,00 zł

9.Kryterium oceny ofert – najniższa cena.

10.Składanie ofert do godziny 10:00 dnia 13.06.2006r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, pok. nr 8 – sekretariat.

11.Termin związania ofertą 60 dni.

12.Otwarcie ofert: 13.06.2006r. godz. 10:15 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, pok. nr 6.

13.Uprawnieni do kontaktów z oferentami : Anna Budźko-Pituła tel. 059 / 84 33 129 ,

14. Ogłoszenie przekazano Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych dnia 14.04.2006 r.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
20 kwietnia 2006
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
20 kwietnia 2006

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek