Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I przetarg pisemny ograniczony na dzierżawę nieruchomości, położonej przy ul. Wczasowej 72 w obrębie nr 0020 w miejscowości Rowy

składanie ofert: 29.11.2024 13:30 • Urząd Miejski w Słupsku, pl. Zwycięstwa 3, pok 217
otwarcie ofert: 4.12.2024 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku, pl. Zwycięstwa 3, pok 212

WYBIERAM SŁUPSK!

Prezydent Miasta Słupska

ogłasza I przetarg pisemny ograniczony na dzierżawę nieruchomości, będącej w użytkowaniu Miasta Słupska, położonej przy ulicy Wczasowej 72 w obrębie nr 0020 w miejscowości Rowy.


OPIS NIERUCHOMOŚCI:

Przedmiotem przetargu jest dzierżawa nieruchomości gruntowej zabudowanej, oznaczonej jako działka nr 141 o całkowitej powierzchni 1,0500 ha, położonej przy ul. Wczasowej 72 w obrębie nr 0020 w miejscowości Rowy, z przeznaczeniem na prowadzenie ośrodka wypoczynkowego. Dla przedmiotowej nieruchomości, Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę nr SL1S/00036546/9.

Nieruchomość zagospodarowana jest domkami letniskowymi, budynkiem sanitariatu oraz budynkiem stołówki z zapleczem kuchennym.

Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie geodezyjnym Rowy Gmina Ustka ww. nieruchomość znajduje się na terenie o funkcji: zabudowa usług turystycznych. Zasady, parametry oraz informacje dotyczące zagospodarowania przedmiotowego terenu zostały zapisane w karcie terenu (A23.UT) ww. planu zagospodarowania ustalonego Uchwałą nr XXXVI.437.2014 Rady Gminy Ustka z dnia 28 lutego 2014 r.

Działka nr 141 według ewidencji gruntów i budynków stanowi użytek gruntowy oznaczony symbolem Lslasy.

  1. Okres dzierżawy: 20 lat od dnia podpisania umowy;

  2. Kwota wywoławcza, stanowiąca roczną wysokość czynszu: 120.000,00 z doliczeniem obowiązującego podatku VAT;

  3. Wadium: 12.000,00 zł;

  4. Postąpienie nie mniej niż: 1.200,00 .

Czynsz za dzierżawę nieruchomości podlega corocznej waloryzacji o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

Nieruchomość zostanie udostępniona do oglądania po wcześniejszym umówieniu pod numerem telefonu (59) 84 88 223 z przynajmniej 3-dniowym wyprzedzeniem, nie później jednak niż do dnia 25.11.2024 r.

UZASADNIENIE OGRANICZENIA
Przetarg ograniczony został wyłącznie do osób prawnych lub fizycznych prowadzących działalność usługową w zakresie obiektów noclegowych, turystycznych i miejsc krótkotrwałego zakwaterowania w postaci domków letniskowych, które wpłacą wadium i nie mają zadłużenia wobec Miasta Słupska. Ograniczenie związane jest z funkcją i przeznaczeniem nieruchomości objętej przetargiem.

WARUNKI PRZETARGU:
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 29.11.2024 r. na rachunek bankowy Miasta Słupska w mBank S.A. nr 08 1140 1153 0000 2175 4200 1011 z opisem w tytule wpłaty: „WADIUM na dzierżawę nieruchomości oznaczonej numerem działki 141 obręb nr 0020 Rowy. W przypadku dokonania wpłaty wadium przez osoby trzecie, które nie będą uczestniczyły bezpośrednio w przetargu, w tytule należy podać dane oferenta tj. nazwisko i imię lub nazwę podmiotu wraz z oznaczeniem numeru nieruchomości. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Miasta Słupska.

UWAGA: Dokonanie wpłaty wadium z opisem jak wyżej jest warunkiem dopuszczenia do przetargu.

Oferty w formie pisemnej należy składać w terminie do dnia 29.11.2024 r. do godz. 13:30 w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, w kopercie z dopiskiem: „OFERTA - dzierżawa działki nr 141 przy ul. Wczasowej 72 w Rowach – NIE OTWIERAĆ KOPERTY”.

Oferta przetargowa składana w kopercie powinna zawierać:

  1. formularz ofertowy według załącznika sporządzony w języku polskim,

  2. oświadczenie według wzoru z załącznika,

  3. dowód wpłaty wadium,

  4. aktualny wypis z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej oraz numer REGON,

  5. aktualne upoważnienie / pełnomocnictwo w formie aktu notarialnego lub z notarialnym poświadczeniem podpisu, do reprezentowania Oferenta – w sytuacji, gdy Oferent reprezentowany jest przez pełnomocnika,

  6. w przypadku podmiotów innych niż osoby fizyczne konieczne jest przedłożenie aktualnego dokumentu, z którego wynika upoważnienie / pełnomocnictwo do reprezentowania tego podmiotu (wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego).

Oferent może dołączyć inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje, doświadczenie mające wpływ na wynik złożonej oferty lub opisać inne osobiste argumenty Oferenta przedstawiające szczegółowo działalność na nieruchomości, promujące wybranie jego oferty, w tym:

  1. dotychczasowe doświadczenie w prowadzonej działalności,

  2. wstępny projekt zagospodarowania nieruchomości,

  3. opis działalności, jaką Oferent zamierza prowadzić,

  4. okres prowadzenia działalności (całorocznie czy sezonowo),

Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy, wpłaconego wadium nie zwraca się.

Osobie, która przegra przetarg wpłacone wadium zwracane jest w terminie 3 dni roboczych.

Otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi w dniu 04.12.2024 r. o godzinie 10:00 w sali nr 212 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.) w formie jawnej. Komisja dokona oceny ofert pod względem formalno – prawnym oraz odrzucenia lub zakwalifikowania do części niejawnej. Komisja poinformuje zgromadzonych oferentów o terminie części niejawnej oraz terminie rozstrzygnięcia przetargu.
Komisja w części niejawnej dokona wyboru oferenta na dzierżawę nieruchomości spośród złożonych kompletnych i ważnych ofert, kierując się następującymi kryteriami:

  1. proponowana wysokość czynszu rocznego przez Oferenta – 40% wagi,

  2. rodzaj działalności – 60% wagi.

Każde z wymienionych powyżej kryteriów zostało oznaczone odpowiednią wagą, gdzie waga wyznacza istotność danego kryterium przy dokonywaniu oceny oferty.
Kryteria oceny ofert opisane zostały w załączonej pełnej treści ogłoszenia.

Dodatkowe informacje w sprawie przetargu można uzyskać w pokoju 312-B Urzędu Miejskiego w Słupsku (Wydział Zarządzania Nieruchomościami) lub telefonicznie (59) 84 88 223 oraz na stronie internetowej www.slupsk.pl.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Katarzyna Maruszak Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
4 listopada 2024
Informację opublikował:
Aleksander Zienczuk
Data publikacji:
4 listopada 2024
Informację zaktualizował:
Aleksander Zienczuk
Data aktualizacji:
7 listopada 2024
Nazwa pliku:
Treść ogłoszenia
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Katarzyna Maruszak Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
4 listopada 2024
Informację opublikował:
Aleksander Zienczuk
Data publikacji:
4 listopada 2024
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Katarzyna Maruszak Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
4 listopada 2024
Informację opublikował:
Aleksander Zienczuk
Data publikacji:
4 listopada 2024
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Oferenta
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Katarzyna Maruszak Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
4 listopada 2024
Informację opublikował:
Aleksander Zienczuk
Data publikacji:
4 listopada 2024
Nazwa pliku:
Projekt umowy
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Katarzyna Maruszak Dyrektor Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
4 listopada 2024
Informację opublikował:
Aleksander Zienczuk
Data publikacji:
4 listopada 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek