Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I przetarg ustny ograniczony do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, w celu prowadzenia przez nie działalności biurowej, na najem lokalu nr 144, w budynku przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku

rozpoczęcie przetargu: 3.06.2025 9:00 • Urząd Miejski w Słupsku, sala 212

Prezydent Miasta Słupska

ogłasza I przetarg ustny ograniczony do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, w celu prowadzenia przez nie działalności biurowej, nieuciążliwej w lokalu nr 713, będącym przedmiotem postępowania przetargowego, na najem na czas oznaczony do 3 lat. Lokal użytkowy nr 713 usytuowany jest w nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej przy ul. Jana Pawła II 1, przeznaczony jest na cele biurowe.

Lokal użytkowy nr 713 ma powierzchnię użytkową 22,54 m2, na którą składają się powierzchnia lokalu 16,10 m2 i powierzchnia części wspólnych 6,44 m2, położony jest na VII piętrze w budynku przy ul. Jana Pawła II 1. Dla przedmiotowej nieruchomości, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 482/2 o powierzchni 0,6629 ha w 13 obrębie miasta Słupska, Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW nr SL1S/00055939/0.

Cena wywoławcza czynszu miesięcznego z tytułu najmu lokalu wynosi: 340,00 zł plus obowiązujący podatek VAT (odrębnie płatne są koszty mediów naliczane proporcjonalnie do powierzchni użytkowej lokalu)

wadium: 68,00

postąpienie nie mniej niż: 10,00

Czynsz najmu podlega waloryzacji o średnioroczny wskaźnik wzrostu towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.


Lokal będzie udostępniony do oglądania w dniu 15 maja 2025 r. o godzinie 10:30.

Lista osób zakwalifikowanych zostanie wywieszona na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w dniu 28 maja 2025 r.

Przetarg odbędzie się 3 czerwca2025 r. o godz. 900 w sali 212 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II piętro).


Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium z oznaczeniem lokalu do dnia 26 maja 2025 rokuna konto 59 1140 2004 0000 3502 8464 7399 oraz prowadzenie na dzień wpłaty wadium działalności gospodarczej w związku z którą w lokalu będącym przedmiotem przetargu będzie prowadzona nieuciążliwa działalność biurowa.

Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek zarządcy nieruchomości - CGI Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Wydrukowany dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.

Przed przystąpieniem do przetargu konieczne jest okazanie komisji przetargowej dokumentu tożsamości przez uczestnika przetargu oraz dodatkowo w przypadku:

  • osób, przystępujących do przetargu w charakterze pełnomocnika oferenta konieczne jest posiadanie pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego lub pełnomocnictwa z notarialnym poświadczeniem podpisu,

  • w przypadku osób fizycznych (w tym prowadzących działalność gospodarczą) pozostających w związku małżeńskim, a nie posiadających rozdzielności majątkowej, do dokonywania czynności przetargowych konieczna jest obecność obojga małżonków lub jednego z nich z pełnomocnictwem drugiego małżonka w formie aktu notarialnego, zawierającym zgodę na zawarcie umowy najmu i zaciągnięcie zobowiązań z tego tytułu.

  • podmiotów innych niż osoby fizyczne – konieczne jest przedłożenie aktualnego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania tego podmiotu (wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego).


Osoby przystępujące do przetargu posiadające zarejestrowaną działalność gospodarczą winne okazać kserokopię aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej oraz numer REGON.

Osobie, która wygra przetarg, a uchyli od zawarcia umowy, wpłaconego wadium nie zwraca się.
Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 223 Urzędu Miejskiego lub telefonicznie pod numerem 059 84 88 221 oraz na stronie internetowej www.slupsk.pl.


Uczestnikom przetargu przysługuje prawo do złożenia skargi na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu w terminie 7 dni od jego zamknięcia.
W przypadku wniesienia skargi Prezydent Miasta Słupska wstrzymuje procedury związane z
najmem nieruchomości.

W przypadku braku zaskarżenia czynności przetargowych lub w razie uznania skargi za niezasadną organ podaje do publicznej wiadomości informację o rozstrzygnięciu przetargu, poprzez ogłoszenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Słupsku.


Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.

Z up. PREZYDENTA

Anna Chumek

ZASTĘPCA DYREKTORA

Wydziału Zarządzania Nieruchomościami

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Z up. PREZYDENTA Anna Chumek ZASTĘPCA DYREKTORA Wydziału Zarządzania Nieruchomościami
Data wytworzenia:
24 kwietnia 2025
Informację opublikował:
Kinga Węgrzyńska
Data publikacji:
25 kwietnia 2025

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek