Naprawa i konserwacja kserokopiarek Urzędu Miejskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 5.02.2007 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II piętro), pokój 212
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro
na naprawę i konserwację kserokopiarek Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja kserokopiarek Urzędu Miejskiego w Słupsku.
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.um.slupsk.pl - SIWZ
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie ze SIWZ.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
- Termin wykonania zamówienia – 1 rok od dnia podpisania umowy.
- Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
- Kryteria oceny – cena – 100%.
- Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
- Uprawniony do kontaktów z wykonawcami : Tadeusz Szemryk tel. 059 8488440
- Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 25 stycznia 2007r.
- CPV – 50313200-4 Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
Słupsk, dnia 25 stycznia 2007r.
Dopisano dnia 31.01.2007r.: Zamawiający informuje, iż wpłynęły następujące zapytania przetargowe dot. kserokopiarek Canon (Grupa A): Pyt. 1. Ile kopii średnio jest wykonywanych na poszczególnych kopiarkach? Kopiarka NP1550 (poz.5) ma duży przebieg – bliski końca żywotności. Odp. Zamawiający w załączniku nr 2 do SIWZ podaje zarówno rok zakupu, jak i stan licznika wykonanych kopii (na dzień 22.01.2007r.) na poszczególnych kopiarkach. W/w dane pozwalają na wyliczenie przybliżonej liczby wykonywanych kopii. Pyt. 2. Jaka firma aktualnie serwisowała kopiarki Canon-a? Odp. Aktualnie kopiarki firmy Canon serwisuje firma: DeCan Serwis Dariusz Kłak, ul. Piłsudskiego 9, 76-200 Słupsk Pyt. 3. Zwracamy się z prośbą o uściślenie ryczałtu – Grupa A (kserokopiarki Canon) – zał. Nr 6. Czy można byłoby dokonać zapisu, że ryczałt na poszczególne modele kopiarek obejmuje: iR2016 4500 kopii/miesiąc; 1 toner/8300 kopii Canon NP 1550 3500 kopii/miesiąc; 1 toner/3750 kopii iR1600 5000 kopii/miesiąc; 1 toner/7850 kopii. Proponowane ilości wykonania kopii są to ilości rekomendowane – miesięczne przez producenta i toner również, jak przewiduje producent przy 6% zaczernieniu i dla formatu A4 wyliczany. Według przebiegu kopiarek (stanu licznika) wynika, że Państwo wykonujecie mniej kopii, ale żeby nie było nieporozumień. Odp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ w zakresie uściślenia ryczałtu. |
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 25 stycznia 2007
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 25 stycznia 2007