Wykonanie i dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
tel. 059 8488440, fax. 059 8488321
o g ł a s z a
przetarg ograniczony o wartości poniżej 60 000 euro
na wykonanie i dostawę druków dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
- Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 1);
- złożą oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia (załącznik nr 2);
- złożą aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. tj. dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę spółki cywilnej; - złożą wykaz zrealizowanych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,zamówień na wykonanie i dostawę druków o wartości nie mniejszej niż 10 tys. zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie.
- posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Zamawiający informuje, iż do składania ofert zostanie zaproszonych 10 wykonawców, którzy złożą wymagane w pkt. 2 dokumenty oraz wykażą się największą łączną wartością zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień na wykonanie i dostawę druków, przy czym będą brane pod uwagę umowy o wartości brutto nie mniejszej niż 10 tys. zł.
- Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.
- Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
- Kryteria oceny ofert – cena – 100%.
- Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Tadeusz Szemryk tel. 059 8488440 - Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Administracyjnym (pok. 303) do 12 marca 2007r., godz. 11.00.
- Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku www.um.slupsk.pl w dniu 22 lutego 2007r.
- CPV 22000000-0 Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 23 lutego 2007
- Informację opublikował:
- Administrator BIP
- Data publikacji:
- 23 lutego 2007