Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Pełnienie dozoru obiektu Szpitala Wojewódzkiego w budowie w Słupsku przy ul.Hubalczyków

składanie ofert: 8.03.2007 10:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój nr8 - sekretariat
otwarcie ofert: 8.03.2007 10:15 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój 10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działając na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 EURO na pełnienie dozoru obiektu Szpitala Wojewódzkiego w budowie w Słupsku przy ul.Hubalczyków

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1.

2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
CPV – 74.61.00.00-8 – usługi ochroniarskie
CPV – 74.61.30.00-9 – usługi dozoru
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie ochrony obiektu Szpitala w formie dozoru fizycznego i elektronicznego całodobowego obiektów A, B, D, E, T wraz z przyległym terenem i terenem nasadzeń wokół Szpitala Wojewódzkiego w budowie w Słupsku przy ul. Hubalczyków obejmujący podjazd karetek oraz stację trafo, chłodnie dla klimatyzacji i stację agregatów prądotwórczych.Ochronie nie podlegają budynki użytkowane w całości przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku.
Ochrona obejmuje zagrożenie wynikające z :
- pożaru,
- włamania,
- szkód wynikających z awarii instalacji
Ochrona pełniona będzie całodobowo :
w godzinach od 7:00 do 15:00 przez dwóch pracowników ochrony
w godzinach od 15:00 do 7:00 przez trzech pracowników ochrony
Przynajmniej 2 razy w ciągu zmiany 8-godz. należy dokonać obchodu terenu.
Pracownicy ochrony winni być zatrudnieni u Wykonawcy na umowę o pracę. Od pracowników pełniących funkcję w dozorze wymagana będzie znajomość topografii dozorowanego terenu, układu i funkcji pomieszczeń oraz lokalizacji wszystkich urządzeń zabezpieczających (p.poż., energia elektryczna, woda).

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia w celu prawidłowej oceny zakresu przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zorganizuje wizję lokalną, na której określi szczegółowe wymagania odnośnie ochrony obiektu.

Termin wizji lokalnej obiektu wyznacza się na dzień 6.03.2007r. godz. 11:00

Miejsce spotkania przy budynku portierni budynek 1 C – stacja dializ - na terenie Szpitala Wojewódzkiego w budowie w Słupsku.

Obecność na wizji lokalnej obiektu jest obowiązkowa.

Wykonawca sporządzi wstępny plan ochrony jako załącznik do oferty.

Wybrany Wykonawca sporządzi plan ochrony jako załącznik do umowy.

Warunkiem podpisania umowy jest akceptacja przez Zamawiającego ostatecznej wersji planu ochrony przedłożonego przez Wykonawcę.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia – od 1.04.2007r. do 31 grudnia 2007 roku.

6. Warunki udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy:
1)nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2)posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, (Dz.U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 ze zmian.)
3)posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie, oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia,
4)wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi fizycznej ochrony osób i mienia o wartości 80% ceny ofertowej każda,
5)ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 100.000,00 złotych ( w przypadku gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do jego przedłużenia na cały okres wykonania zamówienia).
6)którzy przedstawią plan ochrony odpowiadający warunkom Zamawiającego

7.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę nw. dokumentów (ważnych na dzień składania ofert):
1)Wypełniony formularz oferty zawierający oferowaną cenę wraz z oświadczeniami,
2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów.
3)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 100.000,00 złotych – polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności w wysokości zabezpieczającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Wykonawca któremu polisa wygasa w trakcie terminu realizacji zamówienia musi złożyć dodatkowo oświadczenie, że będzie kontynuował ubezpieczenie i przedstawi Zamawiającemu aktualną polisę. Wykonawca musi zobowiązać się do odnowienia aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy składka ubezpieczeniowa płacona jest w ratach, Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego opłacenie składki na dzień składania ofert.
4)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych
5)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1.
6)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
7)Koncesja na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia zgodnej z przedmiotem zamówienia.

8)Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
9)Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
10)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch usług fizycznej ochrony osób i mienia o wartości minimum 80% ceny ofertowej każda, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania.
11)Załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi o których mowa w pkt. 10 zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć ww. wykazu.
12)Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
13)Formularz cenowy, zawierający ceny wyszczególnionych elementów zamówienia oraz wszelkich usług związanych z realizacją zadania i wynikających ze specyfiki zamówienia, jak również obowiązujący podatek VAT 22 %
Należy wyliczyć cenę całkowitą zmówienia a następnie podzielić na 9 miesięcy, uzyskując wartość za każdy miesiąc.
14)Wstępny plan ochrony spełniający co najmniej kryteria Zamawiającego przedstawione na wizji lokalnej.

8.Wadium – nie jest wymagane

9.Kryterium oceny ofert – najniższa cena.

10.Składanie ofert do godziny 10:00 dnia 8.03.2007 r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, pok. nr 8 – sekretariat.

11.Otwarcie ofert: 8.03.2007 r. godz. 10:15 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, pok. nr 10.

12.Termin związania ofertą 30 dni.

13.Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Henryk Bielan tel. 059/843-31-29

14.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, a także ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16.Ogłoszenie opublikowano dnia 01.03.2007 r. na www.portal.uzp.gov.pl, stronach internetowych: www.rzislupsk.pl i www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Słupsk i RZI w Słupsku ul. Banacha 12.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
5 marca 2007
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
5 marca 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek