Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

przetarg nieograniczony na opracowanie mpzp "OWOCOWA"

składanie ofert: 2.04.2007 9:30 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 1 pok.101 (mały ratusz)
otwarcie ofert: 2.04.2007 10:00 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (I piętro), pokój 101
Prezydent Miasta Słupska ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro
na opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
„OWOCOWA” o pow. 124,94 ha

W przetargu mogą brać udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 oraz spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2004r. nr 19 poz. 177) i w formularzu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku www.um.slupsk.pl oraz w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Słupsku, Mały Ratusz, Plac Zwycięstwa 1, pok. 107, w godzinach: poniedziałek od 9:00 do 17:00, wtorek-piątek od 7:30 do 15:30.
CPV - 74251000-3

Terminy wykonania Zamówienia:
Etap I – 12 tygodni od daty podpisania umowy,
Etap II – 14 tygodni od daty zatwierdzenia I etapu opracowania przez Zamawiającego.
Etap IV - 30 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia o stwierdzeniu zgodności z prawem uchwały Rady Miejskiej w Słupsku.

Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Elżbieta Krasucka i Ewa Matys
(tel: 059/84 88 319, e-mail: e.krasucka@um.slupsk.pl , e.matys@um.slupsk.pl).

Zainteresowanych prosimy o składanie ofert pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Urbanistyki i Architektury, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pokój nr 101, w terminie do
2 kwietnia 2007 roku, do godziny 9:30.
Termin związania Wykonawców złożoną ofertą – 30 dni.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Otwarcie ofert nastąpi 2 kwietnia 2007 roku o godzinie 10:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1, pokój nr 101A
Kryteria oceny ofert:
cena oferty - waga 100%

załącznik nr 1
załącznik nr 2
załącznik nr 3
załącznik nr 4


Dnia 20.03.2007 r. Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Słupsku zmienił treść punktu 3.2.3 rozdziału III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz punktu 2.3 paragrafu 2 wzoru umowy, które przyjmują brzmienie: "Przygotowanie wniosku na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne"

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
8 marca 2007
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
8 marca 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek