Zakup oprogramowania do budowy portali internetowych
otwarcie ofert: 8.05.2007 13:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 110
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro
na zakup oprogramowania do budowy portali internetowych
dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do budowy portali
internetowych dla Urzędu Miejskiego w Słupsku. - Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim
w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307
nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.um.slupsk.pl - SIWZ. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej. - Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi
w SIWZ. - Termin wykonania zamówienia:
Portal Miejski + BIP - 3 miesięce od podpisania umowy
Portal Edukacyjny - 4 miesiące od podpisania umowy
Portal Internetowy - 6 miesięcy od podpisania umowy. - Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:- posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- złożą wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zamówień
polegających na budowie portalu o wartości ok. 100 tyś. zł każdy, zapewniających udostępnianie informacji w minimum 2 językach oraz zawierających min. 2 bazy danych, - złożą wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zamówień o wartości ok.100 tys. zł, polegających na utworzeniu wyszukiwarek pozwalających na wyszukiwanie po kątem co najmniej 3 kryteriów,
- złożą dowód posiadania ubezpieczenia cywilnego na kwotę min. 250 tyś. Zł,
- złożą wstępny projekt graficzny zamówienia oraz harmonogram prac.
- Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
- posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Kryteria oceny ofert:
- cena 40%
- cena jednorocznego serwisu pogwarancyjnego – 10%
- funkcjonalnośc i oprawa graficzna - 30%
- oferowane dodatki - 10 %
- okres gwarancji – 10% - Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
- Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440 - Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych
oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku
w dniu 20.04.2007r. - CPV 3241000-0 Oprogramowanie komputerowe
Słupsk, dnia 20.04.2007r.
Dodano 27 kwietnia 2007 r. o godz. 13:00 Wpłynęło następujące zapytanie : W punktach 6 i 7 czytamy, iż należy przedstawić: 6. Wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zamówień polegających na budowie portalu o wartości 100 tyś. zł każdy, zapewniający udostępnianie informacji w minimum 2 językach oraz zawierający min, 2 bazy danych. 7. Wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zamówień o wartości ok. 100 tyś. zł, polegających na utworzeniu wyszukiwarek pozwalających na wyszukiwanie po kątem co najmniej 3 kryteriów. Co w sytuacji gdy Wykonawca wykonał 1 zamówienie na budowę portalu wraz z wyszukiwarką na kwotę 100 tyś. łącznie? Czy w sytuacji jeśli wszystkie zamówienia na budowę portali były wykonywane wraz z wykonywaniem wyszukiwarek należy przedstawić 4 takie zamówienia? Czy honorowane będą udokumentowania 2 takich zdrożeń na kwotę 200 tyś. zł każde? Na powyższe zapytanie Zamawiający udziela następującej odpowiedzi: Zamawiający informuje, iż nie można łączyć wymaganych wykazów dla punktu 6 i 7 - wykazy te należy złożyć osobno dla każdego z punktów. Dopuszczalna jest możliwość umieszczania tych samych zamówień zarówno w wykazie dotyczącego punktu 6, jak i punktu 7. Zamawiający informuje, iż nie należy sumować wartości wykonanych zamówień. |
Dodano 2007-05-02 o godz. 15:10
W SIWZ poprawiono podział stron, tak aby zachować właściwą numerację załączników. Za utrudnienie przepraszamy |
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 20 kwietnia 2007
- Informację opublikował:
- Administrator BIP
- Data publikacji:
- 20 kwietnia 2007