Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zakup oprogramowania do budowy portali internetowych

składanie ofert: 8.05.2007 13:00 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 303 (Sekretariat Wydziału Administracyjnego)
otwarcie ofert: 8.05.2007 13:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 110
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 euro
na zakup oprogramowania do budowy portali internetowych
dla Urzędu Miejskiego w Słupsku

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania do budowy portali
    internetowych dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim
    w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307
    nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.um.slupsk.pl - SIWZ.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  7. Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
    aukcji elektronicznej.
  8. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi
    w SIWZ.
  9. Termin wykonania zamówienia:
    Portal Miejski + BIP - 3 miesięce od podpisania umowy
    Portal Edukacyjny - 4 miesiące od podpisania umowy
    Portal Internetowy - 6 miesięcy od podpisania umowy.
  10. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące
    warunki:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    5. złożą wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zamówień
      polegających na budowie portalu o wartości ok. 100 tyś. zł każdy, zapewniających udostępnianie informacji w minimum 2 językach oraz zawierających min. 2 bazy danych,
    6. złożą wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zamówień o wartości ok.100 tys. zł, polegających na utworzeniu wyszukiwarek pozwalających na wyszukiwanie po kątem co najmniej 3 kryteriów,
    7. złożą dowód posiadania ubezpieczenia cywilnego na kwotę min. 250 tyś. Zł,
    8. złożą wstępny projekt graficzny zamówienia oraz harmonogram prac.
    9. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
  11. Kryteria oceny ofert:
    - cena 40%
    - cena jednorocznego serwisu pogwarancyjnego – 10%
    - funkcjonalnośc i oprawa graficzna - 30%
    - oferowane dodatki - 10 %
    - okres gwarancji – 10%
  12. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
  13. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
    Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440
  14. Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych
    oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku
    w dniu 20.04.2007r.
  15. CPV 3241000-0 Oprogramowanie komputerowe

Słupsk, dnia 20.04.2007r.


Dodano 27 kwietnia 2007 r. o godz. 13:00
Wpłynęło następujące zapytanie :
W punktach 6 i 7 czytamy, iż należy przedstawić:
6. Wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zamówień polegających na budowie portalu o wartości 100 tyś. zł każdy, zapewniający udostępnianie informacji w minimum 2 językach oraz zawierający min, 2 bazy danych.
7. Wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach co najmniej 2 zamówień o wartości ok. 100 tyś. zł, polegających na utworzeniu wyszukiwarek pozwalających na wyszukiwanie po kątem co najmniej 3 kryteriów.

Co w sytuacji gdy Wykonawca wykonał 1 zamówienie na budowę portalu wraz z wyszukiwarką na kwotę 100 tyś. łącznie? Czy w sytuacji jeśli wszystkie zamówienia na budowę portali były wykonywane wraz z wykonywaniem wyszukiwarek należy przedstawić 4 takie zamówienia? Czy honorowane będą udokumentowania 2 takich zdrożeń na kwotę 200 tyś. zł każde?

Na powyższe zapytanie Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:
Zamawiający informuje, iż nie można łączyć wymaganych wykazów dla punktu 6 i 7 - wykazy te należy złożyć osobno dla każdego z punktów. Dopuszczalna jest możliwość umieszczania tych samych zamówień zarówno w wykazie dotyczącego punktu 6, jak i punktu 7. Zamawiający informuje, iż nie należy sumować wartości wykonanych zamówień.


Dodano 2007-05-02 o godz. 15:10
W SIWZ poprawiono podział stron, tak aby zachować właściwą numerację załączników.
Za utrudnienie przepraszamy
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
20 kwietnia 2007
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
20 kwietnia 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek