Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zakup pojazdu służbowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Słupsku

składanie ofert: 14.05.2007 15:00 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 303 (Sekretariat Wydziału Administracyjnego)
otwarcie ofert: 14.05.2007 15:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 110
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro
zakup pojazdu służbowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Słupsku
  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdu służbowego dla potrzeb Straży Miejskiej w Słupsku
  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.um.slupsk.pl - SIWZ
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  7. Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  8. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
  9. Termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia podpisania umowy.
  10. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1. posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  11. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych
    przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
  12. Kryteria oceny ofert – cena 100%.
  13. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
  14. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
    Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440
  15. Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego
    Słupsku w dniu 23.04.2007r.
  16. CPV 34110000-1 Samochody osobowe

Słupsk, dnia 23.04.2007r.


Dodano 25.04.2007 r. o godz. 14:40
Wpłynęły następujące pytania dotyczące przetargu:
1. Czy zamawiający dopuszcza samochód, w którym nie ma regulowanej kierownicy na wysokość?
2. Czy zamawiający dopuszcza kolor nadwozia: srebrny?
3.Ile zamawiający będzie robił kilometrów rocznie tym samochodem?

Na powyższe pytania Zamawiający udziela następujących odpowiedzi :
ad. 1 Nie dopuszcza.
ad. 2 Dopuszcza.
ad. 3 Nie więcej jak 40 tys. km rocznie.

Dodano dnia 7 maja 2007 r. o godz. 11:25

Wpłynęły następujace pytania dotyczące przetargu:
  1. Czy zamawiający dopuszcza zmianę w rozdziale opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) pkt 6: silnik wysokoprężny, pojemność do 1,9 na 2,0?
    Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza takiej zmiany.
  2. W opisie przedmiotu zamówienia nie ujęto zapisu o homologacji pojazdu bazowego - ilość miejsc 5 lub 7.
    Odpowiedź: Samochód ma być przystosowany do przewozu pięciu (5) osób w przedziale pasażerskim (w tym kierowca) oraz dwóch (2) osób w przedziale dla zatrzymanych.
  3. Opis przedziału przedziału dla osób zatrzymanych - brak informacji na temat wyjścia awaryjnego z przedziału dla osób zatrzymanych; w myśl przepisu prawo o ruchu drogowym, samochody Straży Miejskiej nie podlegają przepisom MSWiA w temacie konwojowania i przewożenia osób zatrzymanych, w takim przypadku brak wyjścia awaryjnego spowoduje brak możliwości wystawienia pozytywnej opinii biegłego rzeczoznawcy PZM-ot o dopuszczeniu w/w samochodu do ruchu.
    Odpowiedź: Przedział dla osób zatrzymanych winien posiadać drzwi tylne zabezpieczone przed otwarciem ich od wewnątrz.


W związku z tym zmienia się terminy:
  • składania ofert z 7 maja 2007 r., godz. 13:00:00 na 14 maja 2007 r., godz. 15:00:00.
  • otwarcia ofert z 7 maja 2007 r., godz. 13:15:00 na 14 maja 2007 r. , godz. 15:15:00.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
23 kwietnia 2007
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
23 kwietnia 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek