Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Dokumentacja projektowo-kosztorysowa uzbrojenia terenu osiedla Sułkowskiego w Słupsku pod budownictwo jednorodzinne

składanie ofert: 7.05.2007 10:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój nr8 - sekretariat
otwarcie ofert: 7.05.2007 10:15 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój 10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 EURO na usługi p.n. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa uzbrojenia terenu osiedla Sułkowskiego w Słupsku pod budownictwo jednorodzinne.

1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 30 zł – płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.

2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
CPV 74.23.22.00-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

Przedmiotem zamówienia jest pełnobranżowy projekt budowlano-wykonawczy
uzbrojenia terenu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w sieć kanalizacji deszczowej(ulica Sułkowskiego, Pułaskiego i nowoprojektowana) oraz projekt budowlano-wykonawczy sieci sanitarnej, wodociągowej i dróg tymczasowych(ulica Pułaskiego i nowoprojektowana).
Załącznikiem do siwz jest wyciąg z miejscowego planu zagospodarowania terenu wraz z załącznikiem graficznym oraz warunki przyłączeniowe wydane przez gestorów mediów.

3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Wymagany termin wykonania zamówienia – 3 miesiące od daty zawarcia umowy.

6.Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch zamówień na projekty uzbrojenia terenu w branży sanitarnej i minimum dwóch zamówień na projekty drogowe odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień.
- Udzielą rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata
2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów:
a)Wypełniony formularz oferty
b)Dowód wniesienia wadium w wysokości i formie akceptowalnej przez Zamawiającego - do oferty dołączony oryginał gwarancji wadialnej lub kopia dowodu wpłaty poświadczona za zgodność przez Wykonawcę.
c)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów.
d)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym .
e)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 .
f)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
g)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
h)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
i)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch zamówień na projekty uzbrojenia terenu w branży sanitarnej i minimum dwóch zamówień na projekty drogowe, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców.
j)Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. i) zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w wykazie wg pkt i)
k)Wykaz osób (projektantów branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności .
l)Kserokopie uprawnień do projektowania i ważne zaświadczenia przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt k).
m)Oświadczenie o udzieleniu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata
n)Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
o)Formularz cenowy (załącznik nr 6), zawierający ceny wyszczególnionych elementów projektu, jak również obowiązujący podatek VAT.

7. Wadium – 1.500,00 zł.

8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.

9. Składanie ofert 07.05.2007 r. do godziny 10:00 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój nr 8 (sekretariat).

10. Termin związania ofertą 30 dni.
11. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 07.05.2007 r. o godz. 10:15 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój nr 10.

12. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Anna Budźko-Pituła tel. 059/848- 29-34

13. Ogłoszenie zostało opublikowane na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicach ogłoszeń RZI
w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
26 kwietnia 2007
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
26 kwietnia 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek