Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Uzbrojenie terenu osiedla Piłsudskiego – Banacha pod budownictwo jednorodzinne i usługi centrotwórcze w Słupsku

składanie ofert: 23.05.2007 11:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój nr8 - sekretariat
otwarcie ofert: 23.05.2007 11:15 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój 10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 EURO na roboty budowlane p.n. Uzbrojenie terenu osiedla Piłsudskiego – Banacha pod budownictwo jednorodzinne i usługi centrotwórcze w Słupsku

1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 250 zł – płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.

2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
Wspólny słownik zamówień – CPV:
45.23.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45.23.21.50-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45.23.24.00-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45.23.24.10-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45.23.24.40-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45.23.24.60-4 - Roboty sanitarne

SIEĆ KANALIZACJI DESZCZOWEJ – I i II ETAP:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wg projektów budowlano – wykonawczych branży sanitarnej z grudnia 2005r. z podziałem na etapy pierwszy i drugi, w zakresie:
1. Projekt budowlano – wykonawczy – etap I cz. 2.
Wykonać sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC kl. S SN8 z litą ścianką oraz studnie żelbetowe z kręgów z betonu B45 ø1200 na uszczelkę gumową i płyty nastudzienne ø1400 z włazami typu ciężkiego 40T.
Łączna długość sieci deszczowej I etapu: 1.449,0 m
- studnie żelbetowe ø1200 – kpl. 50
2. Projekt budowlano – wykonawczy II etap.
Wykonać sieć kanalizacji deszczowej wg projektu budowlano – wykonawczego II etapu z rur żelbetowych typu „Wipro” na uszczelki gumowe, rur PVC kl. S SN8 z litą ścianką, studniami PVC ø 425 z włazami 40t, studniami żelbetowymi z kręgów z betonu B-45 ø1200 na uszczelkę gumową i płytami nastudziennymi ø 1400 mm i włazami typu ciężkiego 40T.
Łączna długość sieci deszczowej II etapu: 1.080,0m
- studnie żelbetowe ø1200 – kpl. 26
- studnie PVC ø425 - kpl. 7

SIEĆ WODOCIĄGOWA I KANALIZACJI ŚCIEKOWEJ:
Wykonać sieć wodociągową i kanalizacji ściekowej wg projektu budowlanego z września 2006 oraz planszy koordynacyjnej z sieciami wodociągu, kanalizacji ściekowej i deszczowej.
1/ sieć wodociągowa – z rur żeliwnych sferoidalnych z wewnętrzną powłoką poliuretanową kielichowe na uszczelkę gumową Dn 80-150 na cisn. robocze 1,6 MPa z uzbrojeniem wg projektu Dn 80-758,5m; Dn 100 – 282,5m; Dn 150 – 135,5m. Łącznie – 1.176,5m.
2/ sieć kanalizacji ściekowej – z rur:
a)Dn 200 - 987,0m kamionkowych glazurowanych kielichowych wytrzymałość
40 KN/m z uszczelką w kielichu prod. np. KERAMO, GENERIK;
b)Dn 200 PVC kl. S – 195,0m ze ścianką litą SN8 z uszczelnieniem elastycznym w kielichu;
c)Dn 160 PVC kl. S – 237,0m, SN8 i j.w.
d)Studnie z kręgów żelbetowych Dn 1200 na uszczelki gumowe z włazami żeliwnymi typu ciężkiego 40T – 40 kpl.
e)Studnie systemowe PVC Dn 425 z włazami 40T i pierścieniami odciążającymi
– 7 kpl.
Szczegółowy zakres prac – wg SIWZ oraz dokumentacji projektowej.

3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Termin wykonania zamówienia – do dnia 15.11.2007r.

6.Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech robót uzbrojenia terenu w zakresie branży sanitarnej o łącznej wartości nie mniejszej niż cena ofertowa wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
- Udzielą rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata
- Ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000 zł

2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów:
a)Wypełniony formularz oferty zawierający oferowaną cenę wraz z oświadczeniami.
b)Dowód wniesienia wadium w wysokości i formie akceptowalnej przez Zamawiającego - do oferty dołączony oryginał gwarancji wadialnej lub kopia dowodu wpłaty poświadczona za zgodność przez Wykonawcę.
c)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów.
d)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
e)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
f)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
g)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
h)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
i)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
j)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dotyczy podmiotu zbiorowego), wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
k)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech robót uzbrojenia terenu w zakresie branży sanitarnej o łącznej wartości nie mniejszej niż cena ofertowa, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania.
l)Dokumenty potwierdzające, że roboty, których mowa w pkt. k) zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w ww. wykazie.
m)Wykaz osób (kadry technicznej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – kierownik budowy.
n)Kserokopie uprawnień budowlanych i ważne zaświadczenia przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt m).
o)Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000 zł
p)Oświadczenie o udzieleniu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata.
q)Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom .
r)Formularz cenowy, zawierający ceny wyszczególnionych elementów robót, jak również obowiązujący podatek VAT.
s)Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o KNR; w przypadku braku odpowiednich pozycji kosztorysowych w KNR należy zastosować inne pozycje kalkulacyjne.
t)Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania z wyszczególnieniem elementów jak w formularzu cenowym.

7. Wadium – 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)

8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.

9. Składanie ofert: 23.05.2007r., do godziny 11:00 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, pok. nr 8 – sekretariat.
10. Termin związania ofertą 30 dni.
11. Otwarcie ofert: 23.05.2007 r. godz. 11:15 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku,pok. nr 10.
12. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Anna Budźko-Pituła tel. 059/843-31-29

13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 23.04.2007r.
a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
26 kwietnia 2007
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
26 kwietnia 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek