Przetarg nieograniczony na zakup tonerów i tuszy na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 4.09.2007 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (I pietro), pokój 110
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 211 000 euro na zakup tonerów i tuszy na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup tonerów i tuszy na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) + Załącznik Nr 3 można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.um.slupsk.pl
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7.Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8.Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
9.Termin wykonania zamówienia:
od 15 września 2007r. do 31.12.2008r.
10.Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
e) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum dwie porównywalne zamówienia, których przedmiotem była dostawa tonerów i tuszy o wartości minimum 100.000,00 zł wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie,
f) złożą dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy materiałów równoważnych odpowiadają wymaganiom Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia.
11.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
12. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
13.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
14.Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440
15. Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 24.08.2007r.
16.CPV 30-10-00-00-0 maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 24 sierpnia 2007
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 24 sierpnia 2007