Ochrona imprez masowych
otwarcie ofert: 19.12.2007 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 110
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 211.000 euro na
ochronę imprez masowych organizowanych przez Urząd Miejski w Słupsku w terminie od 31.12.2007r. do 30.09.2008r.
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona imprez masowych organizowanych przez Urząd
Miejski w Słupsku w terminie od 31.12.2007r. do 30.09.2008r. r.
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia SIWZ można uzyskać w Urzędzie Miejskim
w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307
nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.um.slupsk.pl
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7.Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
8.Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
9.Termin wykonania zamówienia – od 31.12.2007r. do 30.09.2008r.
10.Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
11.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
12.Kryteria oceny ofert – cena 100%.
13.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
14.Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Tadeusz Szemryk tel. 059 8488440
15.Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych
www.portal.uzp.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego
Słupsku w dniu 11 grudnia 2007r.
16.CPV – 75241000-7 Usługi w zakresie bezpieczeństwa publicznego
Termin składania ofert: 19 grudnia 2007r. do godz. 11.00.
w siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 100
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 grudnia 2007r. o godz. 11:15:00
w siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 110
Słupsk, dnia 07 grudnia 2007r.
Dodano dnia 18.12.2007r.
Wpłynęły następujące pytania przetargowe, które wraz z odpowiedziami publikujemy: Chciałbym zadać kilka pytań dotyczących zaplanowanych imprez masowych ujętych w załączniku nr 1 do SIWZ. W odniesieniu do poz. 1 tegoż załącznika czyli imprezy Sylwester 2007 proszę o udzielenie dodatkowych informacji: - czy obszar na którym będzie przebiegała impreza zostanie oddzielony od pozostałej części Pl.Zwycięstwa, a jeżeli tak to w jaki sposób - co zawiera program tej imprezy, czy są przewidziane występy artystyczne, jeżeli tak, to kogo i w jakich warunkach / scena / - czy zaplanowany jest pokaz pirotechniczny, kto jest przewidywany do jego zabezpieczenia - czy nie będzie zachodziła konieczność przedłużenia ochrony ponad zaplanowany czas z uwagi na ochronę np. sprzętu użytego podczas imprezy - jakie siły i w jakiej liczbie będą mogły współdziałać z firmą ochroniarską przy zabezpieczeniu imprezy W odniesieniu do poz. 2 załącznika czyli imprezy Amber Cup : - jaki wpływ na ochronę trzeciego dnia tej imprezy będzie miało jej połaczenie z finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Odpowiedzi: 1.Obszar placu Zwycięstwa będzie terenem zamkniętym w uzgodnieniu z ZDM i Firmą Trafic,teren sceny ogrodzony płotkami. 2.Program imprezy : 23.00-23.30 Muzyczne hity 2007 (muzyka mechaniczna), 23.00-23.55 Koncert zespołu PULSAR , 23.55-00.00 Życzenia Noworoczne Prezydenta Miasta Słupska , 00.00-00.08 pokaz sztucznych ogni z terenu Parku Waldorfa przygotowany przez profesjonalna Firmę , 00.10-01.00 koncert zespołu PULSAR cd. (koncert na scenie).Zespół gra typowa muzykę rozrywkową,bez negatywnych emocji u słuchaczy, 3.Celem ochrony budynku Ratusza oraz najbliższej jego okolicy wystąpiliśmy do Komendanta Straży Miejskiej o oddelegowanie 11 funkcjonariuszy,dodatkowe zabezpieczenie to Straż Pożarna i Pogotowie Ratunkowe, 4.Firma stawiająca i demontująca scenę czyni to we własnym zakresie . 5. 4 pracowników ochrony będzie potrzebnych w Parku Waldorfa od godz. 22.00 celem zabezpieczenia osób przygotowujących ładunki pirotechniczne,jak i samych ładunków. 6.Ad. Amber Cup-my,jako Urząd potrzebujemy 20 pracowników ochrony,dodatkowe środki dot. ochrony imprezy w trakcie WOŚP zabezpiecza Młodzieżowe Centrum Kultury,organizator WOŚP. |
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 11 grudnia 2007
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 11 grudnia 2007