Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konserwacja i utrzymanie obiektów w latach 2008-2010

składanie ofert: 7.01.2008 10:00 • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój nr 8
otwarcie ofert: 7.01.2008 10:15 • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój nr 10, pokój 10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,[b]
76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający na rzecz
Gminy Miejskiej Słupsk[b]

o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 137 000 euro
na usługi p.n. Konserwacja i utrzymanie obiektów w latach 2008-2010
na terenie miasta Słupska na wymienionych zadaniach”

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Stefana Banacha 12, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8432872, fax 059 8433129.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy Miejskiej Słupsk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie obiektów w latach 2008-2010 na terenie miasta Słupska na wymienionych zadaniach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja i utrzymanie obiektów w latach 2008-2010 na terenie miasta Słupska na następujących zadaniach:
1. Stawy i cieki w Lasku Północnym
2. Stawy przy ul. Parkowej
3. Ciek przy ul. Pomorskiej (+Wieniawskiego/Orkana i Pomorska)
4. Rów nr 12 przy ul. Spacerowej - ul. Leśnej
5. Ciek przy ul. Słonecznej - ul. Zielonej
6. Ciek przy ul. Strumykowej
7. Stawy i ciek przy al. Brzozowej
8. Stawy i ciek przy ul. Zamiejskiej
9. Ciek przy ul. Łąkowej
10. Ciek przy ul. Słonecznej
11. Rowy wokół Cmentarza Komunalnego przy ul. Zachodniej
12. Wielicka - rów na wylocie kolektora deszczowego
13. Poniatowskiego - rów do przepustu na wsypie kolejowym (110m)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
a) wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przeciętna miesięczna liczba zatrudnionych pracowników była nie mniejsza niż 5 osób;
b) wykażą wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, usług utrzymania obiektów wodno-melioracyjnych (polegających min. na: odmulaniu rowów, budowie odcinkowych umocnień, konserwacji skarp):
z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,
w których łączna wartość brutto wykonanych usług jest nie mniejsza niż 100.000,00zł

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.
- spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie zgodnie z rozdz. VI A siwz, w systemie spełnia-niespełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia.
b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1.
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykaz przeciętnego miesięcznego zatrudnienia w okresie ostatnich trzech lat (nie mniej niż 5 osób miesięcznie);
wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, usług utrzymania obiektów wodno-melioracyjnych (odmulanie rowów, budowa odcinkowych umocnień, konserwacja skarp):
- z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,
- w których łączna wartość brutto wykonanych usług jest nie mniejsza niż 100.000 zł .
Dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych powyżej.

3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, 76-200 Słupsk
koszt specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami: 30,00 złotych..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, 76-200 Słupsk, pokój nr 8 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Stawy i cieki w Lasku północnym.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Stawy i cieki w Lasku północnym:
1) koszenie skarp i poboczy stawów wraz z wygrabieniem - 6 razy w okresie wegetacyjnym po - 1606m2
2) koszenie skarp i poboczy stawów oraz rowów bez wygrabienia - 6 razy w okresie wegetacyjnym po - 2498m2,
3) coroczne oczyszczanie dna stawów z roślinności - 2296m2,
4) wycięcie odrostów ze skarp i poboczy rowów - 0,01ha.
5) oczyszczenie skarp, poboczy, terenu przyległego, krat wlotowych budowli, lustra wody, dna stawów i rowów z nieczystości komunalnych, gałęzi, konarów drzew, liści,
z wywozem raz w tygodniu wydobytych nieczystości i wygrabionych traw -
na powierzchni 6400m2, krata przy wylocie ze stawku nr 2 winna być czyszczona w okresie jesiennym 2 x dziennie w pozostałym okresie 2x w tygodniu...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Stawy przy ul. Parkowej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Stawy przy ul. Parkowej:
1) koszenie skarp i poboczy stawów nr 1, nr 2, rowu dopływowego, terenu przyległego wraz
z wygrabieniem - 6 razy w okresie wegetacyjnym - po 1545m2,
2) odmulenie rowu dopływowego - 1 raz w roku,
3) coroczne oczyszczenie stawów z roślinności (z wywiezieniem) - 537m2,
4) utrzymywanie ładu, czystości na obiekcie poprzez zbieranie nieczystości ze skarp, poboczy, dna stawów, rowu dopływowego, krat budowli piętrzących - mnichów, terenu przyległego wraz z wywiezieniem zebranych nieczystości i skoszonych porostów -
2 x w tygodniu 2080m2.
5) usunięcie roślinności niskiej do granicy działki 186/138 - 0,02 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Ciek przy ul. Pomorskiej : ul. Wieniawskiego/Orkana dz. 121/4, oraz + Pomorska dz.69/13.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3. Ciek przy ul. Pomorskiej : ul. Wieniawskiego/Orkana dz. 121/4, oraz + Pomorska dz.69/13
1) ciek wodny o dł. 50m zlokalizowany na działce nr 121/4 w rejonie ulic Orkana i Wieniawskiego:
a) koszenie skarp i poboczy 6 razy w ciągu roku,
b) oczyszczanie dna, skarp, poboczy ze śmieci komunalnych, spływających roślin i gałęzi wraz z wywozem wydobytych nieczystości 2 razy w tygodniu,
c) odmulenie jednokrotnie w roku.

2) rów melioracyjny o dł. 30m zlokalizowany na terenie działki 69/13 za posesją nr 31 i 32 przy ul. Pomorskie i na terenie działki 63/13:
a) koszenie skarp i poboczy 6 razy w ciągu roku - po 200 m2,
b) oczyszczanie dna, skarp, poboczy ze śmieci komunalnych, spływających roślin
i gałęzi wraz z wywozem wydobytych nieczystości 2 razy w tygodniu - po 200 m2,
c) odmulenie jednokrotnie w roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Rów nr 12 przy ul. Spacerowej - ul. Leśnej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4. Rów nr 12 przy ul. Spacerowej - ul. Leśnej:
a)koszenie skarp i poboczy rowu z wygrabieniem - 6 razy w roku - po 336m2,
b)hakowanie z wywiezieniem zanieczyszczeń - 37,5m2,
c)oczyszczenie dna, skarp, poboczy ze śmieci komunalnych, spływających roślin, gałęzi, oczyszczanie kraty wlotowej do rurociągu z wywozem wydobytych nieczystości, skoszonej trawy - na powierzchni 336m2 2x w tygodniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Ciek przy ul. Słonecznej - ul. Zielonej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5. Ciek przy ul. Słonecznej - ul. Zielonej:
1) koszenie skarp i poboczy rowu trzy razy w roku wraz z wygrabieniem - po 1232m2,
2) ręczne wycięcie odrostów krzaków ze skarp i poboczy rowu z ich wywiezieniem - 0,015ha,
3) oczyszczanie rowu (skarp, poboczy, dna, przepustów) ze śmieci komunalnych, gałęzi, odrastających krzaków z ich wywiezieniem 1x w tygodniu -po 1232m2,
4) jednokrotne odmulenie w ciągu roku: 308 mb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Ciek przy ul. Strumykowej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6. Ciek przy ul. Strumykowej:
a)oczyszczanie dna skarp, poboczy ze śmieci komunalnych, spływających roślin, gałęzi, 500m od przepustu kolejowego w górę do wylotu z rurociągu ø600m, oczyszczenie kart wlotowych do rurociągu z wywozem wydobytych nieczystości - raz w tygodniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Stawy i ciek przy al. Brzozowej..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7. Stawy i ciek przy al. Brzozowej:
1) koszenie skarp i poboczy stawu A, B, rowu C wraz z wygrabieniem - 6 razy w okresie wegetacyjnym + wywóz - po 3835,8m2,
2) hakowanie rowu C z wywiezieniem roślinności - 2007m2,
3) utrzymywanie ładu, czystości na obiekcie poprzez zbieranie nieczystości, gałęzi i konarów drzew ze skarp, poboczy, dna stawów A, B, rowu C, z kraty na rowie C, budowli wraz
z wywiezieniem 2 x w tygodniu zebranych nieczystości i skoszonych porostów - po 10761,8m2.
4) umocnienie prawego brzegu rowu C narzutem kamiennym - 16 m3 na odcinku zniszczonej skarpy,
5) hakowanie stawu (szuwar przybrzeżny) jednokrotnie w ciągu roku - 150mb,
6) wlot do rurociągu - przepust rowu C - przyczółki umocnić darnią na mur (jak dla przepustu typu P1),
7) częstotliwość czyszczenia kraty w okresie jesiennym - 2 razy dziennie w pozostałym okresie 12 x w tygodniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8. Stawy i ciek przy ul. Zamiejskiej..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8. Stawy i ciek przy ul. Zamiejskiej:
1) koszenie skarp i poboczy stawu B, C, rowu A (na całej długości), wraz z wygrabieniem -
6 razy w okresie wegetacyjnym - po 3211m2
2) utrzymywać przepust ze stawu łabędziowego do rzeki Słupi oraz przepust na wlocie do stawku,
3) wycięcie odrostów z pni olch nad stawem B z wywiezieniem - 0,002ha,
4) mechaniczne udrożnienie rurociągu i studni kontrolnej - 67mb,
5) utrzymywanie ładu, czystości na obiekcie poprzez zbieranie nieczystości komunalnych, gałęzi i konarów drzew ze skarp, poboczy, dna stawów, rowu, budowli (przepustów)
2 x w tygodniu, czyszczenie osadnika studni kontrolnej na rurociągu doprowadzającym wodę do stawu C wraz z wywiezieniem zebranych nieczystości (częstotliwość raz w miesiącu) skoszonych porostów, pozyskanego urobku - powierzchnia 5633m2 - od ulicy Kaszubskiej do wlotu do stawku Łabędziowego,
6) Oczyszczenie osadnika na wylocie z przepustu Rowu A do Stawku Łabędziowego - 20m3 z wywozem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9. Ciek przy ul. Łąkowej..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9. Ciek przy ul. Łąkowej:
1) koszenie skarp i poboczy rowu 3 razy w roku - po 3408 m2,
2) ręczne ścinanie odrostów ze skarp i poboczy rowu - 0,01ha,
3) ręczne odmulenie rowu - 481mb,
a) w roku 2008: 1- krotne -głębokość odmulenia 40 cm (w okresie koniec maja początek czerwca) oraz 1- krotne głębokość 10 cm w miesiącu wrześniu
b) w latach 2009-2010: 2 krotne w ciągu roku, głębokość odmulenia 10 cm (czerwiec
i wrzesień)
4) oczyszczenie z namułu przepustów rurowych - 17 mb,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10. Ciek przy ul. Słonecznej..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 10. Ciek przy ul. Słonecznej:
1) koszenie wraz z wygrabieniem skarp i poboczy rowu w km 0+100-0+870 - 4 razy w ciągu okresu wegetacyjnego - po 5055m2,
2) ręczne ścinanie krzaków ze skarp i poboczy rowu - 0,002ha,
3) ręczne odmulenie rowu - 371mb
4) oczyszczenie z namułu przepustów rurowych - szt. 3 - 30 mb,
5) oczyszczanie rowu (skarp, poboczy, dna, kraty) 1 raz na 2 tygodnie - po 5055m2,
6) uwzględnić odbudowę przyczółków pod przepustem pod linią elektryczną, ubezpieczenie wylotu wykonanego z bruku kamiennego wtopionego zaprawą betonową 10m2 (przepust pod linią energetyczną)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11. Rowy wokół Cmentarza Komunalnego przy ul. Zachodniej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 11. Rowy wokół Cmentarza Komunalnego przy ul. Zachodniej:
1) koszenie skarp i poboczy: rowu wschodniego w km 0+000-0+392, zachodniego w km 0+000-0+403, południowego w km 0+000-0+201, północnego w km 0+000-0+310 -
2 razy w okresie wegetacyjnym - po 6555m2, 1 raz w okresie wegetacyjnym,
2) koszenie skarp i poboczy rowu wschodniego w km 0+400-0+482 - 6 razy w okresie wegetacyjnym - po 246m2,
3) odmulenie osadników studni na rurociągach - 5szt.
4) utrzymywanie ładu, czystości na obiekcie poprzez zbieranie nieczystości komunalnych, kamieni, resztek pożniwnych ze skarp, poboczy, dna rowów, z krat na wlotach
do rurociągów wraz z wywiezieniem zebranych nieczystości. Prace należy wykonać raz
w miesiącu bez dodatkowych wezwań - 1 urządzenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12. Ciek przy ul. Wielickiej - rów na wylocie kolektora deszczowego (ujście kolektora).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 12. Ciek przy ul. Wielickiej - rów na wylocie kolektora deszczowego (ujście kolektora):
1) zbieranie nieczystości komunalnych, kamieni ze skarp, poboczy, dna rowu, wraz
z wywiezieniem zebranych nieczystości -raz na dwa tygodnie od ogrodzenia na terenie Ruchu do ujścia rowu do rzeki Słupi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13. Rów Poniatowskiego - rów do przepustu na wsypie kolejowym (110m):.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 13. Rów Poniatowskiego - rów do przepustu na wsypie kolejowym (110m):
1) odmulenie dna gł. 40cm wraz z rozplantowaniem warstwą grubości max 15cm, jak przy głębokości rowu do 1,5m.
2) dwukrotne koszenie rowu przy ul. Poniatowskiego - po 600m2.
3) bieżący wywóz odpadów z rowu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
21 grudnia 2007
Informację opublikował:
Jakub Drożdż
Data publikacji:
21 grudnia 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek