Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

przetarg nieograniczony - Wykonanie inwentaryzacji i wycen nieruchomości na potrzeby Miasta Słupska

składanie ofert: 31.01.2008 9:30 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok.217
otwarcie ofert: 31.01.2008 10:00 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II piętro), pokój 211
Prezydent Miasta Słupska

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty kreślone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:
“ Wykonanie inwentaryzacji i wycen nieruchomości na potrzeby Miasta Słupska w 2008r.“

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji i wycen nieruchomości na
potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku.
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim
w Słupsku, Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa, 76-200 Słupsk,
Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 224 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.um.slupsk.pl
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7. Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł.
9. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2008r.
10.Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ (m.in.: posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia).
11.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
12. Kryteria oceny ofert – cena 80%, termin wykonania 20%.
13. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
14. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Grażyna Pastwa tel. 059 8488330.
15. Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
16. CPV: 74231900-6 Usługi biegłych.

Oferty należy składać do dnia 31 stycznia 2008r. do godz. 9.30 w sekretariacie Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku,
Plac Zwycięstwa 3, pokój nr 217.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.01.2008r. o godz. 10.00 w sali 211 tut. urzędu.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
23 stycznia 2008
Informację opublikował:
Grażyna Pastwa
Data publikacji:
23 stycznia 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek